Divendres, 29 de maig, a partir de dos quarts de set de la tarda, tindrà lloc un taller de dibuix manga a càrrec de l'Escola Joso. Per a poder-hi participar cal inscriure's prèviament a la mateixa biblioteca.
Dissabte 30, a les 11 del matí, tindrà lloc l'acte de lliurament de premis del concurs de contes infantils 'Contes que compten'. Al respecte, cal recordar que demà dimecres, 20 de maig, és el darrer dia per presentar els treballs per a poder participar en aquest concurs promogut per RàdioSeu i per la Biblioteca de Sant Agustí. Aquest certamen literari és obert a totes les edats i es divideix en tres categories: de 10 a 13 anys, de 14 a 17 anys i a partir de 18 anys. La idea ha sorgit del miniespai de contes que ofereix cada setmana RàdioSeu, amb Montse Rollán i Genissa G. Carricondo. A més a més dels premis en metàl·lic i d'altres obsequis, un dels reconeixements per als contes premiats serà que s'emetran per l'emissora municipal.
També dissabte, just després dels lliurament de premis, Montse Rollán es portarà 'l'hora del conte' per als més petits.
Els actes commemoratius del catorzè aniversari de la Biblioteca de Sant Agustí finalitzaran divendres, 5 de juny, amb l'escenificació teatral a càrrec de TAT amb 'Al límit: contes d'Edgard Allan Poe' . Aquesta activitat, dirigida al públic adult, tindrà lloc a la mateixa biblioteca, a les vuit del vespre.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de maig de 2009 a les 16:50
Et pot interessar
-
Societat Les pimes lleidatanes guanyen ocupació, però se situen a la cua en termes de productivitat
-
Societat 60 milions per transformar el Centre Històric de Lleida en set anys
-
Societat El Centre Comarcal Lleidatà dona el tret de sortida al cicle de concerts amb «El fill del Mestre»
-
Societat Despleguen una estelada gegant a la Seu Vella en rebuig a la celebració del 12 d'octubre
-
Societat El nou CAP Almenar estarà enllestit a la primavera
-
Societat Agenda del cap de setmana a Lleida: 11 i 12 d'octubre