L'exjugador del Barça, Carles Puyol, ha carregat veladament contra el Reial Madrid en una entrevista a la Cadena Cope. El de la Pobla de Segur ha posat en valor la Copa del Rei que ha aconseguit l'equip blaugrana aquesta temporada i ha aprofitat l'avinentesa per recordar que quan el Barça va guanyar la Lliga i la Champions League amb Pep Guardiola a la banqueta, des de la capital espanyola es va celebrar molt la Copa que va guanyar l'equip blanc.
"Recordo uns anys que es va celebrar molt la Copa quan nosaltres vam guanyar Lliga i Champions", ha assegurat Puyol, que ha valorat de forma positiva el fitxatge de Semedo, el nou lateral de l'equip de Valverde. "És molt bon jugador, espero que li vagi tot perfecte", ha declarat Puyol.
La clatellada de Puyol al Reial Madrid
L'exjugador del Barça recorda el passat de l'equip blanc quan el Barça guanyava lligues i Champions
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de juliol de 2017 a
les 18:05
Actualitzat el
16 de juliol de 2017 a les
18:14
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
