El Departament de Salut ha declarat 14 hospitalitzats més a causa de la Covid-19 en les darreres hores (592) i 3 crítics menys ingressats a les UCI, que passen d'un total de 210 a 207. En paral·lel, s'han notificat 386 nous contagis confirmats per PCR o TA, que situen el total des de l'inici de la pandèmia en 906.987.
[estatcovid]
Per altra banda, l'Rt baixa una centèsima a 0,87, i el risc de rebrot continua lleugerament a la baixa i se situa en 76 (-4). S'han notificat 14 morts en les últimes hores i el total de defuncions des de l'inici de la pandèmia és de 23.820.
El 2,93% de les proves que s'han fet en la darrera setmana han donat positiu. La incidència acumulada a 14 dies passa de 95,67 a 92,32, mentre que a 7 dies baixa de 42,39 a 40,33.
[estatvacuna]
El percentatge de població major de 12 anys, la que pot rebre fins ara el fàrmac que protegeix del coronavirus, amb la pauta completa és del 79,6%, i un 82,7% de la població d'aquest rang d'edat ja ha rebut una dosi contra la Covid.
[plantillacoronavirus]
La Covid continua apagant-se tot i la lleugera pujada dels hospitals
L'Rt baixa una centèsima a 0,87 i el risc de rebrot retrocedeix a 76 (-4), mentre hi ha tres ingressats menys a les UCI
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de setembre de 2021 a les 14:43
Et pot interessar
-
Societat
La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions
-
Societat
Els millors plans per la Castanyada 2025 a Ponent
-
Societat
Horitzons arriba al quart número viatjant de la Franja a Washington i amb la veu de Vallverdú
-
Societat
La Diputació de Lleida repararà la memòria dels 537 treballadors represaliats pel franquisme
-
Societat
El Tren dels Llacs arriba a final de temporada amb els vagons plens i un 9% més de passatgers
-
Societat
Cerima Cherries serà la primera empresa catalana a exportar cireres al mercat xinès
