El Departament de Salut ha declarat 14 hospitalitzats més a causa de la Covid-19 en les darreres hores (592) i 3 crítics menys ingressats a les UCI, que passen d'un total de 210 a 207. En paral·lel, s'han notificat 386 nous contagis confirmats per PCR o TA, que situen el total des de l'inici de la pandèmia en 906.987.
[estatcovid]
Per altra banda, l'Rt baixa una centèsima a 0,87, i el risc de rebrot continua lleugerament a la baixa i se situa en 76 (-4). S'han notificat 14 morts en les últimes hores i el total de defuncions des de l'inici de la pandèmia és de 23.820.
El 2,93% de les proves que s'han fet en la darrera setmana han donat positiu. La incidència acumulada a 14 dies passa de 95,67 a 92,32, mentre que a 7 dies baixa de 42,39 a 40,33.
[estatvacuna]
El percentatge de població major de 12 anys, la que pot rebre fins ara el fàrmac que protegeix del coronavirus, amb la pauta completa és del 79,6%, i un 82,7% de la població d'aquest rang d'edat ja ha rebut una dosi contra la Covid.
[plantillacoronavirus]
La Covid continua apagant-se tot i la lleugera pujada dels hospitals
L'Rt baixa una centèsima a 0,87 i el risc de rebrot retrocedeix a 76 (-4), mentre hi ha tres ingressats menys a les UCI
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de setembre de 2021 a
les 14:43
Et pot interessar
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 13 i 14 de juny
-
Societat La Generalitat obre la consulta pública per impulsar la creació del Parc Natural del Montsec
-
Societat
Doctor Prats serà el cap de cartell de l’Aquelarre 2026 de Cervera
-
Societat
FiraTàrrega 2026 reunirà 57 espectacles i reivindicarà el teatre com a espai de trobada
-
Societat
Lleida posa en línia el Fons Ricard Viñes amb un miler de documents consultables
-
Societat
La plantilla de Correus de Balaguer denuncia la manca de personal i alerta del deteriorament del servei
