La dona d'uns 30 anys que va resultar ferida per arma blanca aquest dijous a la tarda al seu pis d'Alfarràs (Segrià) continua ingressada en estat greu a la UCI de l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida però evoluciona favorablement, segons fonts hospitalàries. El presumpte autor de l'agressió, de 36 anys –que en el mateix atac va acabar amb la vida del pare de la noia, de 56- passarà a disposició judicial aquest diumenge al matí a Balaguer.
Els fets van tenir lloc cap a les quatre de la tarda al segon pis del número 68 de l'avinguda Lleida d'Alfarràs. El sospitós de l'agressió va apunyalar amb un ganivet la dona i el pare d'aquesta a l'interior del domicili i va fugir.
Els Mossos el van detenir poques hores després. Sobre els motius de l'agressió, fonts pròximes a la investigació apunten a un problema de caire mental de l'assaltant i tampoc es descarta que es pugui tractar d'un assumpte de drogues.
La dona apunyalada a Alfarràs continua greu però evoluciona favorablement
El presumpte autor –que en l'atac va acabar amb la vida del pare de l'agredida- passarà a disposició judicial aquest diumenge a Balaguer
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de maig de 2016 a les 18:36
Actualitzat el 21 de maig de 2016 a les 18:42
Et pot interessar
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
-
Societat
Ovelles connectades: Tremp aposta pel GPS per vigilar els ramats
