La Festcat , les escoles d’estiu de cultura popular del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, es reinventen. D’una banda, l’Escola de la Festa de Llívia ja avança els seus continguts formatius per a l’estiu del 2011, que celebra la 14a edició del 10 al 15 de juliol.
Per altra banda, les escoles de Dansa (Dansàneu) i de Música, que s’organitzaven respectivament a Esterri d’Àneu i a Torroella de Montgrí, sumen esforços per crear un únic campus, que tindrà lloc a Esterri entre el 10 i el 16 de juliol i que commemorarà el vintè aniversari del Dansàneu.
El conjunt d’espectacles artístics presentats a Llívia i Esterri per part de la Festcat integraran un programa unitari, que augmentarà el retorn cap al territori i la seva població resident.
Ja podeu consultar els cursos i tallers de Llívia, i en pocs dies podreu fer-ho amb els d’Esterri d’Àneu.
Per a més informació consulteu a: www.escolesfestcat.cat.
La Fescat es reinventa
Llívia avança la seva programació. Esterri i Torroella sumen esforços en un sol campus.
ARA A PORTADA
-
-
Les víctimes de violència masclista dels partits judicials de Balaguer i Cervera declararan en línia Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
110 bombers voluntaris de Lleida porten la Generalitat als tribunals per reclamar drets laborals Redacció
-
Protecció Civil fa un simulacre d’accident aeri a l’aeroport de Lleida-Alguaire amb morts i ferits Redacció
Publicat el 03 de març de 2011 a les 19:08
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort d'un nounat a l'Alt Urgell
-
Societat
Sacsejada a Medicina: els estudiants planten cara al trasllat a Igualada
-
Societat
Els noms que triomfen a Lleida el 2024 trenquen tots els pronòstics
-
Societat
Una associació reclama prioritzar el transport públic actual abans que el nou AVE Lleida-Madrid
-
Societat
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos»
-
Societat
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030
