La Fiscalia demana dos anys de presó i cinc anys de llibertat vigilada per a un home acusat d'abusar sexualment d'una noia de 15 anys durant una sortida familiar al pantà d'Utxesa, al Segrià.
Els fets van passar la tarda del 7 d'agost de 2019. Segons el ministeri públic, mentre l'acusat i la víctima s'estaven banyant, l'home, de llavors 42 anys, amb l'excusa que la noia no sabia nadar, la va agafar tocant-li els pits i posant-li la mà per sota de la part de baix del biquini. La víctima és la cunyada del fillastre de l'acusat.
La Fiscalia també demana que l'home, que és veí de Lleida, indemnitzi la noia amb 10.000 euros per danys morals. El judici es farà a l'Audiència de Lleida aquest pròxim dijous 21 d'octubre.
[plantillasuccessos]
La Fiscalia demana dos anys de presó a un home per abusar d'una noia de 15 anys a Lleida
L'acusat, que tenia 42 anys durant els fets, serà jutjat el pròxim 21 d'octubre després d'aprofitar-se de la menor en una escapada familiar
ARA A PORTADA
-
-
110 bombers voluntaris de Lleida porten la Generalitat als tribunals per reclamar drets laborals Redacció
-
Protecció Civil fa un simulacre d’accident aeri a l’aeroport de Lleida-Alguaire amb morts i ferits Redacció
-
-
Rafel Jaume guanya el 42è Premi Josep Vallverdú amb una obra sobre ètica, música i intel·ligència artificial Redacció
Publicat el 19 d’octubre de 2021 a les 17:19
Et pot interessar
-
Societat
Sacsejada a Medicina: els estudiants planten cara al trasllat a Igualada
-
Societat
Els noms que triomfen a Lleida el 2024 trenquen tots els pronòstics
-
Societat
Una associació reclama prioritzar el transport públic actual abans que el nou AVE Lleida-Madrid
-
Societat
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos»
-
Societat
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030
-
Societat
Lleida es reivindica amb l’Agrobiotech, la fira del futur del camp
