L'Audiència de Lleida jutjarà aquest dijous 30 de juny dos germans, de 27 i 33 anys i nacionalitat espanyola, acusats de dos delictes d'atemptat a l'autoritat, un d'ells continuat, i tres delictes lleus de lesions.
Segons la fiscalia, els dos acusats es van negar a identificar-se a casa seva, a Lleida, davant els agents uniformats i els van llençar una paella i una cadira, causant-los lesions a les extremitats. A més, quan procedien a la seva detenció, un dels acusats va agafar pel coll un agent i li va donar dos cops de puny a la cara.
La fiscalia demana per a un dels acusats, C. N. M., de 27 anys, un any de presó per un delicte d'atemptat i 600 euros de multa per lesions, i per l'altre, E. N. M., dos anys de presó per un delicte continuat d'atemptat a l'autoritat i 1.200 euros per dos delictes de lesions. A més demana 1.210 euros d'indemnització pels danys causats als agents.
La fiscalia demana presó per dos acusats de llençar una paella i una cadira a dos urbans de Lleida
Els agents van patir lesions i el judici tindrà lloc dijous 30 de juny a l'Audiència
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de juny de 2016 a les 18:51
Actualitzat el 29 de juny de 2016 a les 18:53
Et pot interessar
-
Societat Balaguer, escenari de la pel·lícula «Killder», de Joan Ramon Armadàs
-
Societat Oliana i Rialb obren comportes per fer front a noves pluges
-
Societat Avancen els treballs per reparar la filtració a la part alta de la presa de Rialb
-
Societat Ponent i les Terres de l'Ebre, en alerta per pedregades, ventades, esclafits i tornados