La fiscalia de Lleida ha demanat que s'arxivi el cas contra un home acusat d'abusar sexualment d'una nena de 6 anys a Almacelles (Segrià), tot que inicialment demanava que se li imposessin 4 anys de presó. Els motius que han dut el ministeri públic a demanar l'arxiu són l'edat de l'encausat, que supera els noranta anys, i el seu estat ja que pateix una patologia mental que no es descarta que patís en el moment dels fets.
La víctima era la filla de la dona de fer feines de l'acusat i els fets van tenir lloc el 20 de gener de l'any passat quan, segons l'escrit fiscal, pels volts de les deu de la nit, l'home va aprofitar que la dona va haver de marxar i que es va quedar a soles amb la menor.
Va ser aleshores quan suposadament li va abaixar els pantalons i les calces i va començar a tocar-li les parts i a fer-li petons a la boca. El judici està fixat pel 22 de setembre a l'Audiència de Lleida.
La fiscalia demana que s'arxivi el cas contra l'acusat d'abusar sexualment d'una menor de 6 anys
L'encausat té més de noranta anys i pateix una patologia mental | Els fets van passar a Almacelles
ARA A PORTADA
-
-
El Pla d’Urgell pica a la porta de la Generalitat: «Prometen món rural, però no contesten el telèfon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Enxampat amb 50 grams de cocaïna d’alta puresa: la Fiscalia li demana 4 anys i mig de presó Redacció
-
L’eix gironí, el Pla de Lleida i les comarques de muntanya lideren el creixement català amb un 4,5% Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 07 de setembre de 2016 a les 18:50
Actualitzat el 07 de setembre de 2016 a les 18:54
Et pot interessar
-
Societat Balaguer intenta de nou recuperar el Centre Històric: necessita 12 milions
-
Societat Les exportacions lleidatanes baixen un 1,5% entre gener i juliol i es queden en 1.856 milions
-
Societat El Miravisions portarà a debat el fotoperiodista Gilles Favier i honrarà Ricard Garcia Vilanova
-
Societat Almacelles planta cara al macroprojecte de biogàs: “Sense garanties, no hi ha autorització”
-
Societat Descobreixen 4.500 plantes de marihuana enmig d'un bosc del Pallars Jussà
-
Societat Ros Roca obre una macroplanta a Tàrrega amb 25 milions d’inversió i 200 nous llocs de treball