La jornada inclourà la projecció del curtmetratge L'ossa de Gerard Sinfreu, un concert de música tradicional amb el grup Baridà Sons Fers i joves acordionistes de les Valls d'Aguilar, la presentació d'un llibre sobre plantes medicinals que es titula Remeis populars a les Valls d'Aguilar i un berenà-sopar popular.
A més, al Tarter dels Manairons, es farà una visita guiada, una experiència fantàstca dirigida per Genissa G. Carricondo basada en el conte Anem a plegar manairons, danses al ras i finalment la Foguera de Sant Joan amb xocolata i coca.
La Guàrdia d'Ares, capital de la mitologia pirinenca
El poble de la Guàrdia d'Ares s'ha consolidat com un dels centres de referència de la mitologia pirinenca i aquest divendres 24 de juny acull una nova jornada dedicada a aquesta temàtica.
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de juny de 2011 a
les 14:35
Et pot interessar
-
Societat
Un premi milionari de la Primitiva cau a Artesa de Segre
-
Societat
La reina Letícia s'atreveix amb una frase en català en un acte d'empresàries a Lleida
-
Societat
Les obres de Torre Salses, després de la Festa Major
-
Societat
Empresaris jubilats assessoren de manera gratuïta emprenedors de les comarques de Ponent
-
Societat
Ni misses ni turistes: Santa Maria de Balaguer tanca per risc estructural
-
Societat
El Parc Astronòmic del Montsec supera els 2.000 visitants aquesta Setmana Santa
