La jornada inclourà la projecció del curtmetratge L'ossa de Gerard Sinfreu, un concert de música tradicional amb el grup Baridà Sons Fers i joves acordionistes de les Valls d'Aguilar, la presentació d'un llibre sobre plantes medicinals que es titula Remeis populars a les Valls d'Aguilar i un berenà-sopar popular.
A més, al Tarter dels Manairons, es farà una visita guiada, una experiència fantàstca dirigida per Genissa G. Carricondo basada en el conte Anem a plegar manairons, danses al ras i finalment la Foguera de Sant Joan amb xocolata i coca.
La Guàrdia d'Ares, capital de la mitologia pirinenca
Societat
El poble de la Guàrdia d'Ares s'ha consolidat com un dels centres de referència de la mitologia pirinenca i aquest divendres 24 de juny acull una nova jornada dedicada a aquesta temàtica.
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de juny de 2011 a
les 14:35
Et pot interessar
-
Societat
Pugen a sis les denúncies contra el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes
-
Societat
La campana de Granyena de Segarra torna a sonar 85 anys després
-
Societat
La Fira MOS-Sant Miquel de Lleida celebrarà la segona edició del 25 al 27 de setembre
-
Societat
Balaguer estrena Innobal, una jornada empresarial centrada en la intel·ligència artificial
-
Societat
Una quarta clienta denuncia el fisioterapeuta de Lleida per presumptes tocaments
-
Societat
El Castell del Remei cedeix el seu arxiu històric a la Generalitat
