Les precipitacions que aquest dimecres han travessat el Pirineu i Prepirineu han deixat estampes de postal a comarques com el Pallars Sobirà, el Pallars Jussà o l'Alt Urgell.
Així, els carrers de la capital del Pallars Sobirà han quedat blancs, però la nevada ha vingut seguida de sol, fet que ha provocat que la neu es fongués a poc a poc. A localitats com la capital del Jussà també ha nevat, tot i que ho ha fet més intensament a Isona i Conca Dellà.
A l'Alt Urgell, la neu ha agafat a la vegetació i ha arribat als dos centímetres a Coll de Nargó o Estamariu. En termes generals, però, els gruixos que s'han acumulat han estat escassos i, per tant, no han registrat problemes per circular per cap carretera.
La neu arriba a cotes per sota dels 600 metres al Pirineu lleidatà
Societat
Els gruixos han estat escassos i no s'han registrat problemes per circular per les carreteres
ARA A PORTADA
-
-
Societat Tret de sortida a la mitja veda de caça a Ponent amb menys exemplars de guatlla al Segrià ACN
-
Societat Denuncien el «col·lapse» del sistema de cites d'estrangeria a Lleida i reclamen solucions ACN
-
-
Successos Set persones detingudes a Lleida en l’operatiu per evitar aldarulls al Parc sobre les Vies ACN
Publicat el
10 de gener de 2024 a
les 17:25
Actualitzat el
13 de març de 2024 a les
17:16
Et pot interessar
-
Societat
Mor un jove en caure-li a sobre una paret mentre rehabilitava una casa al Pallars Sobirà
-
Societat
Els veïns afectats per l’incendi del bloc de Balàfia de Lleida entren lentament a recuperar pertinences
-
Societat
Mor un home de 57 anys per un infart minuts abans de veure l'eclipsi
-
Societat
Eufòria durant la cobertura total del Sol als punts d’observació de Lleida
-
Societat
Els hotels a Lleida arriben al 100% de l'ocupació per l'eclipsi
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
