Els carrers de Lleida s’han tornat a omplir aquest vespre de màgia, il·lusió i somriures amb l’arribada dels Reis Mags a la ciutat. Milers de nens i nenes han anat a rebre’ls a l’estació Lleida-Pirineus i han seguit la comitiva reial per tot l’itinerari per on ha transitat fins a arribar al Palau de la Paeria, on l’alcalde de Lleida, Àngel Ros, els hi ha lliurat les claus màgiques que obren totes les cases de la ciutat.
Com és tradició, Melcior, Gaspar i Baltasar han arribat puntuals a l’estació Lleida-Pirineus en un tren històric ‘Ye-ye’, on els infants ja els esperaven amb una barreja d’impaciència i emoció. La cavalcada, un dels actes populars més multitudinaris de l’any, ha realitzat el recorregut que ha passat per la Rambla Ferran, ha creuat el Pont Vell, el barri de Cappont, el Pont de la Universitat i ha finalitzat davant la Paeria, on s’ha fet la recepció oficial a Ses Majestats d’Orient. L’alcalde Àngel Ros, que ja havia rebut els Reis Mags a l’estació, els ha esperat també en acabar el recorregut per donar-los les claus màgiques que obren totes les cases de la ciutat perquè, amb l’ajuda dels seus patges reials, puguin repartir els regals arreu.
El paer en cap, acompanyat de la tinent d’alcalde i regidora de Polítiques a favor de la Creativitat, la Cultura, l’Educació i els Esports, Montse Parra, ha assegurat als Reis que els nens i nenes de Lleida s’han portat molt bé i els ha lliurat les claus que a les mans de ses majestats “són màgiques”.
Uns 30.000 lleidatans i lleidatanes han presenciat la cavalcada de Reis d’enguany en què han participat 600 voluntaris. La desfilada ha tingut un recorregut de 2,8 quilòmetres i ha estat formada per 14 carrosses i el bus turístic, un camió-escaleta històric dels Bombers de Lleida, a més a més de deu grups d’animació, una altra desena de bandes de música tradicional, els Armats, els Capgrossos, els gegants o el Marraco. També hi han participat diversos camions carregats de regals i personal de seguretat i altres serveis.
La nit de Lleida s’omple de màgia amb l’arribada dels Reis Mags
Uns 30.000 lleidatans i lleidatanes assisteixen a la cavalcada de Reis d’enguany en la qual han participat 600 voluntaris
ARA A PORTADA
-
Els expositors a l’exterior denuncien poca visita i reclamen canvis al nou Agrobiotech Àlvar Llobet i Sotelo
-
Robots i IA protagonitzen el debut del nou saló professional Agrobiotech de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
El Govern ultima un paquet de mesures contundents per frenar la descontrolada plaga de conills Redacció
-
Publicat el 06 de gener de 2018 a les 04:02
Actualitzat el 06 de gener de 2018 a les 04:07
Et pot interessar
-
Societat
Lleida s’omplirà de tractors: el camp diu prou a les actuals ZEPA
-
Societat
Declara que l'exparella la va colpejar i va abusar d'ella sexualment mentre dormia a Rialp
-
Societat
La Boscana fa història i aconsegueix la segona estrella Michelin
-
Societat
Ponent testa un sistema pioner per denunciar sense desplaçar-se
-
Societat
El CIAD de Lleida atén més de 230 dones víctimes de violència masclista el 2025
-
Societat
110 bombers voluntaris de Lleida porten la Generalitat als tribunals per reclamar drets laborals
