El president del PPC, Xavier García Albiol, ha criticat aquest diumenge la decisió de JxCat de tornar a intentar la investidura de Carles Puigdemont a través de la modificació de la llei de la Presidència. "A Catalunya tenim el nostre dia de la marmota amb Carles Puigdemont", ha ironitzat Albiol, tot recordant la pel·lícula Atrapat en el temps, protagonitzada per Bill Murray i Andy MacDowell.
"Puigdemont, com Bill Murray, és una persona que està insistint dia rere dia amb el mateix relat i es troba estancat en una realitat paral·lela", ha continuat el president del PPC en la cloenda del 13è Congrés de Noves Generacions. "La seva única obsessió és presentar-se a la presidència de la Generalitat quan sap que no és viable.
Això perjudica a tots els catalans, que a diferència de la pel·lícula no som actors secundaris", ha reblat Albiol, que s'ha congratulat del termini del 22 de maig. "Per sort aquest dia s'acabarà la comèdia i l'independentisme tornarà a la realitat", ha reflexionat en veu alta el líder del PPC.
La nova ocurrència d'Albiol contra Puigdemont
El líder del Partit Popular a Catalunya critica Junts per Catalunya i el president a l'exili
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de maig de 2018 a
les 19:35
Et pot interessar
-
Societat
«La sensació de no poder arribar a tots els infants és d’impotència»
-
Societat
Fiscalia manté els 18 anys de presó per a l'acusat d'intentar matar la parella a Artesa de Segre
-
Societat
La Guàrdia Urbana i els Mossos doblaran els controls de seguretat al Centre Històric de Lleida
-
Societat
Albert Esteve nega el frau a la Seguretat Social, però la Fiscalia demana sis anys de presó
-
Societat
La marea de professors desborda el centre de Lleida en la tercera jornada de vaga educativa
-
Societat
Els professors tallen l'A-2 a Soses, Lleida i Alcarràs
