El ple extraordinari celebrat aquest divendres a la Paeria ha aprovat la modificació del planejament urbanístic de la zona del pla de l’estació, un fet indispensable per avançar en les tramitacions per a la nova estació d’autobusos.
El primer tinent d’alcalde i regidor d’Urbanisme, Toni Postius, ha explicat que aquest canvi suposa “qualificar d’equipament comunitari tot l'espai dels Docs fins al pont de Comptes d'Urgell, així com l'edifici de la Meta. Tot això per poder construir la nova estació de 28 andanes més 2 d'estacionament amb planta baixa i 30 segons de l'entrada de la Renfe".
Amb aquest pas, ara només quedarà pendent l'aprovació definitiva de la nova estació d'autobusos per part de la Generalitat. L'alcalde Miquel Pueyo ha destacat que es tracta d'un avanç important perquè es passarà de tenir una estació que "ens avergonyia" a què en dos anys es pugui disposar d'una nova infraestructura al costat de l'estació, garantint la recuperació de dos edificis de l'entorn, els Docs i la Meta, i ha destacat l'acord per poder executar un projecte de ciutat.
L’expedient s’ha aprovat amb el suport del Comú de Lleida i l’equip de govern, format per ERC i Junts. El PSC hi ha votat en contra i PP i Ciutadans s’han abstingut.
La Paeria aprova la modificació del plantejament urbanístic per a la nova estació d’autobusos
Els partits del govern i el Comú hi han votat a favor
ARA A PORTADA
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
06 de maig de 2022 a
les 14:59
Actualitzat el
06 de maig de 2022 a les
17:02
Et pot interessar
-
Societat
«La sensació de no poder arribar a tots els infants és d’impotència»
-
Societat
Fiscalia manté els 18 anys de presó per a l'acusat d'intentar matar la parella a Artesa de Segre
-
Societat
La Guàrdia Urbana i els Mossos doblaran els controls de seguretat al Centre Històric de Lleida
-
Societat
Albert Esteve nega el frau a la Seguretat Social, però la Fiscalia demana sis anys de presó
-
Societat
La marea de professors desborda el centre de Lleida en la tercera jornada de vaga educativa
-
Societat
Els professors tallen l'A-2 a Soses, Lleida i Alcarràs
