La gran àrea comercial a Torre Salses que es preveu construir a Lleida tindrà 8 milions de visites cada any. Així ho creu l'Ajuntament de Lleida, que ha fixat en més de 360 milions d'euros l'impacte econòmic del nou espai. Aquestes xifres suposen el doble de les que es van registrar a la Sagrada Família de Barcelona l'any passat. El conegut temple va ser visitada per 4,5 milions de persones durant el 2017.
L'alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, ha signat aquest dimarts amb representants d'Eurofund Parc Lleida, SL, el conveni per impulsar el vial Víctor Torres i desenvolupar urbanísticament el sector SUR-42 (Torre Salses), on aquesta promotora preveu instal·lar una gran àrea comercial de 60.000 metres quadrats.
La societat aportarà 1,2 milions d'euros dels 2,6 milions en què està pressupostat el desdoblament i prolongació del vial que servirà d'accés a la futura zona comercial de mitjanes i grans superfícies.
La Paeria creu que el centre de Torre Salses tindrà el doble de visites que la Sagrada Família
El consistori diu que l'espai serà visitat per vuit milions de persones
ARA A PORTADA
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el 04 de desembre de 2018 a les 23:41
Actualitzat el 04 de desembre de 2018 a les 23:49
Et pot interessar
-
Societat
Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia
-
Societat
Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying
-
Societat
La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions
-
Societat
Els millors plans per la Castanyada 2025 a Ponent
-
Societat
Horitzons arriba al quart número viatjant de la Franja a Washington i amb la veu de Vallverdú
-
Societat
La Diputació de Lleida repararà la memòria dels 537 treballadors represaliats pel franquisme
