L’Ajuntament de Lleida estudiarà la possibilitat d’ubicar horts urbans al barri del Secà de Sant Pere. És una proposta que el tinent d’alcalde i regidor d’Habitatge i Transició Ecològica, Sergi Talamonte, ha tractat amb el president de l’Associació de Veïns del barri, José Carreiro, i el membre de l’entitat, Paco Torruella, en la visita que ha fet a la zona per conèixer quines són les actuacions de millora que proposen els seus veïns i les veïnes.
Talamonte ha indicat que s’avaluarà la viabilitat de la creació d’horts urbans al Secà, un projecte que seguiria el mateix patró que a Pardinyes i Rufea. Algunes de les qüestions que s’han comentat durant la trobada han estat la jardineria, la plantació d’arbrat o la reorganització d’alguns carrers, així com la reubicació d’alguna illa de contenidors o l’estat de la Torre Queralt, on es va cremar una part de l’espai.
Entre altres, l'Associació de Veïns ha traslladat al regidor quina era la seva proposta per adaptar i preparar determinats espais de cara a la festa del barri. Tenint en compte les mesures i limitacions provocades per la pandèmia.
La Paeria de Lleida vol plantar horts urbans al Secà de Sant Pere
Societat
És una proposta que el tinent d’alcalde, Sergi Talamonte, ha traslladat a l'Associació de Veïns
ARA A PORTADA
-
-
-
Successos La conductora del bus accidentat a Lleida dona negatiu a les proves d'alcoholèmia i drogues Redacció
-
Successos El xoc d’un autocar contra la Diputació de Lleida deixa 44 ferits, cinc molt greus Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Els afectats de l’incendi de Torrefeta reclamen agilitat per reduir el risc de foc al camp Redacció
Publicat el
13 de maig de 2021 a
les 20:44
Et pot interessar
-
Societat
Ordeig afirma que s’està «més ben preparat» per afrontar incendis com el de la Segarra de fa un any
-
Societat
Una bomba de fa gairebé quatre segles emergeix en unes excavacions a la Seu d’Urgell
-
Societat
Una quarantena d’empreses lleidatanes deuen més de 50 milions a Hisenda
-
Societat Doctor Prats encapçalarà el cartell de l’Aquelarre de Cervera
-
Societat
El TSJC obliga una fleca de Balaguer a readmetre una treballadora acomiadada durant una baixa
-
Societat L’incendi de la Llitera ja és el pitjor de l’any a la península
