L'Ajuntament de Lleida dóna aire al Lleida Esportiu. L'executiu d'Àngel Ros avançarà part de la subvenció de 180.000 euros firmada al gener, uns diners que serviran per cobrir part del deute que el club té contret amb els jugadors.
Segons ha avançat Catalunya Ràdio, l'import d'aquesta bestreta rondaria els 50.000 euros, per la qual cosa al Lleida Esportiu només li quedaria per cobrar 30.000 euros després que la Paeria fes un primer pagament fa pocs mesos per valor de 100.000 euros.
En declaracions a l'emissora, Ros ha indicat que aquests diners poden servir a solucionar part del problema de liquiditat que té l'entitat, si bé ha apuntat que no es cobrirà amb totes les nòmines que el club té encara per pagar. El paer en cap ha confiat que aquesta situació no suposarà un problema futbolístic, i ha recordat la professionalitat demostrada pels jugadors durant els darrers mesos.
La Paeria dóna aire al Lleida Esportiu
El consistori fa una segona bestreta de 50.000 euros que serviran per pagar part del deute que l'entitat té amb els jugadors
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’abril de 2016 a les 18:08
Actualitzat el 21 d’abril de 2016 a les 18:23
Et pot interessar
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida
-
Societat Raimat enceta una verema marcada pel fred amb bones previsions de qualitat
-
Societat Assir Lleida i Popetaines impulsen un model integral per a la lactància materna
-
Societat La Diputació rehabilita la carretera entre les Borges i la Floresta
-
Societat Les fades de Carner-Ribalta «s’escapen» del vandalisme