La Paeria es farà càrrec a partir d'ara de l'enllumenat a la via pública del polígon de la Central Integrada de Mercaderies (CIM) de Lleida. El passat mes d'octubre, el consistori lleidatà ja va passar a gestionar els serveis de vialitat, senyalització, aigua i clavegueram del CIM Lleida, que suposa fer-se càrrec del manteniment d'uns 3.600 metres de vials.
En els propers mesos, també està previst que assumeixi la gestió dels residus i la neteja, per la qual cosa tota la gestió d'aquest sector industrial dependrà de l’Ajuntament de Lleida. La Paeria també ha destacat aquest divendres que treballa conjuntament amb l'Incàsol i Cimalsa per analitzar com gestionar i dinamitzar els diferents sectors industrials de la ciutat.
L'acta de recepció del servei de l'enllumenat de la Central Integrada de Mercaderies Lleida l'han signat aquest divendres el tinent d'alcalde i regidor d'Hàbitat Urbà, Rural i la Sostenibilitat, Fèlix Larrosa, i el president de l'Entitat Urbanística de Conservació del Cim Lleida, Josep Maria Pena. Actualment, el sector industrials del CIM Lleida compta amb unes 44 empreses, sobretot del sector logístic, i està pràcticament ple.
Pel que fa als altres polígons industrials de la ciutat, Larrosa ha explicat que s'està treballant amb l'Incàsol i Cimalsa per analitzar com i de quina manera es poden gestionar i dinamitzar els diferents sectors industrials de la ciutat. El responsable d'urbanisme també ha destacat que recentment s'ha convocat un concurs per elaborar una anàlisi de l'estat de situació d'altres zones industrials de Lleida com el Polígon del Segre, amb l'objectiu de conèixer amb precisió les seves necessitats i mancances i, també, la orientació que ha de tenir com a sector industrial de cara a futur.
Larrosa ha explicat, en aquest sentit, que "l'objectiu és treballar perquè, en uns anys, tots els sectors industrials i logístics estiguin gestionats de la mateixa manera i amb el mateix nivell i qualitat de serveis i estem estudiant, també, com fer partícips d'aquesta cogestió al sector empresarial. Al cap i a la fi, considerem que els seus interessos han de ser els interessos de la Paeria i, conjuntament, es pot fer una bona tasca per posicionar Lleida com una bona zona capaç d'atreure inversions i capaç d'atreure noves activitats econòmiques".
La Paeria es fa càrrec de l'enllumenat del polígon de la Central Integrada de Mercaderies
L'Ajuntament treballa amb l'Incàsol i Cimalsa per analitzar com gestionar i dinamitzar els diferents sectors industrials de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de gener de 2018 a les 23:49
Actualitzat el 12 de gener de 2018 a les 23:53
Et pot interessar
-
Societat L’aigua de mar fa el salt a la cuina: menys sal, més gust segons un estudi de l’IRTA
-
Societat La UdL triarà nou rector al novembre i M. Àngels Balsells s'hi presentarà
-
Societat La dona de l'acusat de violar la seva filla a Lleida el denuncia per maltractaments
-
Societat Vedella en cerca i captura després de fugir de l'escorxador de Balaguer
-
Societat Cap de les parts va demanar presó per al pare detingut per violar la seva filla a Lleida
-
Societat El Govern oficialitza la modernització del Canalet de Tàrrega