La Paeria es farà càrrec a partir d'ara de l'enllumenat a la via pública del polígon de la Central Integrada de Mercaderies (CIM) de Lleida. El passat mes d'octubre, el consistori lleidatà ja va passar a gestionar els serveis de vialitat, senyalització, aigua i clavegueram del CIM Lleida, que suposa fer-se càrrec del manteniment d'uns 3.600 metres de vials.
En els propers mesos, també està previst que assumeixi la gestió dels residus i la neteja, per la qual cosa tota la gestió d'aquest sector industrial dependrà de l’Ajuntament de Lleida. La Paeria també ha destacat aquest divendres que treballa conjuntament amb l'Incàsol i Cimalsa per analitzar com gestionar i dinamitzar els diferents sectors industrials de la ciutat.
L'acta de recepció del servei de l'enllumenat de la Central Integrada de Mercaderies Lleida l'han signat aquest divendres el tinent d'alcalde i regidor d'Hàbitat Urbà, Rural i la Sostenibilitat, Fèlix Larrosa, i el president de l'Entitat Urbanística de Conservació del Cim Lleida, Josep Maria Pena. Actualment, el sector industrials del CIM Lleida compta amb unes 44 empreses, sobretot del sector logístic, i està pràcticament ple.
Pel que fa als altres polígons industrials de la ciutat, Larrosa ha explicat que s'està treballant amb l'Incàsol i Cimalsa per analitzar com i de quina manera es poden gestionar i dinamitzar els diferents sectors industrials de la ciutat. El responsable d'urbanisme també ha destacat que recentment s'ha convocat un concurs per elaborar una anàlisi de l'estat de situació d'altres zones industrials de Lleida com el Polígon del Segre, amb l'objectiu de conèixer amb precisió les seves necessitats i mancances i, també, la orientació que ha de tenir com a sector industrial de cara a futur.
Larrosa ha explicat, en aquest sentit, que "l'objectiu és treballar perquè, en uns anys, tots els sectors industrials i logístics estiguin gestionats de la mateixa manera i amb el mateix nivell i qualitat de serveis i estem estudiant, també, com fer partícips d'aquesta cogestió al sector empresarial. Al cap i a la fi, considerem que els seus interessos han de ser els interessos de la Paeria i, conjuntament, es pot fer una bona tasca per posicionar Lleida com una bona zona capaç d'atreure inversions i capaç d'atreure noves activitats econòmiques".
La Paeria es fa càrrec de l'enllumenat del polígon de la Central Integrada de Mercaderies
L'Ajuntament treballa amb l'Incàsol i Cimalsa per analitzar com gestionar i dinamitzar els diferents sectors industrials de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de gener de 2018 a
les 23:49
Actualitzat el
12 de gener de 2018 a les
23:53
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Minerva de Lleida també suspèn sortides i activitats familiars com a mesura de protesta
-
Societat
Desallotgen un campament il·legal que hi havia en un dels accessos a Lleida
-
Societat
La Noguera instaura un guardó de Memòria Democràtica en record de Clàudia Pérez Álvaro
-
Societat
L'Arnau de Vilanova, pioner en l'anàlisi de l'impacte ambiental en la salut infantil
-
Societat
Òmnium demana a la Paeria de Lleida més esforços per garantir els drets lingüístics dels catalanoparlants
-
Societat
Troben un projectil de la Guerra Civil durant unes obres del canal Segarra-Garrigues a l'Albagés
