L’Ajuntament de Lleida ha mostrat aquest dilluns “la total condemna i rebuig a l’agressió homòfoba que es va produir aquest passat diumenge a la terrassa d’un bar del carrer Magdalena contra una parella gai”, i ha anunciat que es sumarà com a acusació particular a la denúncia de les víctimes.
A més, l’Ajuntament vol oferir el suport i acompanyament als afectats de tots els serveis municipals, en especial el Servei d’Atenció Integral LGTBI (SAI) i l’Oficina de Drets Humans.
La regidora d’Educació, Cooperació, Drets Civils i Feminisme, Sandra Castro, ha assegurat que fets com aquests són intolerables i que la Paeria no permetrà que l’LGTBIfòbia sigui present a Lleida.
La Paeria es presenta com acusació particular a la denúncia contra l’agressió a una parella gai
El consistori condemna rotundament l’agressió homòfoba d’aquest diumenge a Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juny de 2020 a
les 22:03
Actualitzat el
09 de juny de 2020 a les
00:14
Et pot interessar
-
Societat
Agenda del pont de maig a Ponent: 1, 2 i 3 de maig
-
Societat
Perdonen un deute de més de 40.000 euros a un lleidatà addicte al joc
-
Societat
La producció d'albercocs a Catalunya es mantindrà enguany amb unes 17.000 tones
-
Societat
María Pilar Callejero, primera comissària en cap de la Policia Nacional a Lleida
-
Societat
L'Arnau de Vilanova derivarà a partir del maig la meitat de les operacions
-
Societat Confirmada la pena de 3,5 anys de presó per a dos homes acusats d'agredir-ne un altre a Lleida
