L’Ajuntament de Lleida ha finalitzat la construcció de 132 nous nínxols al departament Verge de Montserrat del Cementiri municipal. El tinent d'alcalde, Fèlix Larrosa, ha explicat que la Paeria construirà 84nínxols més al cementiri, tenint en compte que anualment la mitjana de nous nínxols que s’ocupen és de 150, el tinent d’alcalde ha assegurat que amb aquestes actuacions es fa un salt qualitatiu important i que l’espai disponible del cementiri queda garantit per uns 25 anys aproximadament, una xifra que s’incrementarà sensiblement amb la propera disposició de nous nínxols.
Des de la Paeria es destaca que es duran a terme altres inversions al cementiri com són la millora de l’enllumenat que s’instal·larà amb un sistema que s’alimentarà de l’energia solar. A més, també està prevista l’adequació del solar de davant del cementiri on s’habilitarà un aparcament. En aquest sentit, el tinent d’alcalde ha explicat que els tècnics municipals redactaran el projecte durant aquest any i al proper s’abordaran aquestes actuacions.
La Paeria finalitza la construcció de 132 nous nínxols al cementiri
La Paeria anuncia una inversió en enllumenat sostenible i en un nou aparcament
- Imatge dels nous nínxols -
- Paeria
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de juny de 2017 a
les 19:27
Actualitzat el
06 de juny de 2017 a les
19:33
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
