L'Ajuntament de Lleida posarà en marxa en breu una bústia ètica on la ciutadania podrà realitzar denúncies anònimes de males pràctiques. L'alcalde Miquel Pueyo, que aquest divendres s'ha reunit amb el cap de l'oposició a l'Ajuntament de Barcelona, Ernest Maragall, ha destacat els passos decidits en matèria de transparència i bon govern que ha fet el govern d'entesa a Lleida.
En aquest sentit, ha assenyalat que amb la posada en marxa del web de pressupostos de la Paeria s'ha posat a l'abast del ciutadà més de 60.000 factures municipals. Per Pueyo, aquestes dues accions suposen molt més per la transparència i la gestió municipal que el que ha fet el PSC en els darrers 40 anys.
De la seva banda, Maragall ha destacat la capacitat capdavantera de la ciutat en l'àmbit de la transparència i ha assegurat que és un "element d'estímul i d'experiència per compartir". Maragall també ha posat en valor el model de la xarxa d'Escoles Bressol de Lleida i ha explicat que s'analitzarà des de Barcelona.
El cap de l'oposició de la capital catalana també ha apostat per establir aliances urbanes entre Lleida i Barcelona "que tinguin efectes tangibles en l'equilibri territorial del país".
La Paeria posarà en marxa una bústia ètica on la ciutadania podrà fer denúncies anònimes
La web de pressupostos ha posat a l'abast del ciutadà més de 60.000 factures municipals
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 21 de febrer de 2020 a les 22:35
Actualitzat el 21 de febrer de 2020 a les 22:38
Et pot interessar
-
Societat
Detinguts quatre homes a Lleida per robar cable de coure de la xarxa ferroviària
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
