L'oficina única d'atenció als temporers que arriben a Lleida per participar en la campanya de la fruita que enguany s'ubica al Pavelló 3 de Fira de Lleida ha atès des de la seva entrada en funcionament, l'11 de juny, un total de 750 persones, respecte a les 804 ateses l'any passat fins a les mateixes dates.
L'oficina presta, entre altres, els serveis de dutxa, consigna i bugaderia i facilita aliments als usuaris, als quals també s'ofereix la possibilitat de pernoctar fins a quatre nits a l'alberg Jericó.
L'Ajuntament de Lleida té quantificades unes 200 persones que dormen al carrer a la ciutat per diferents motius, algunes perquè ja han superat aquests quatre dies, perquè rebutgen allotjar-se a l'alberg o perquè tot i tenir feina no poden pagar-se una habitació, entre altres motius.
Des de la plataforma Fruita amb Justícia Social eleven fins a 230 les persones que pernocten al carrer i reclamen a la Paeria que obri el pavelló 3 a les nits mentre duri la campanya com a allotjament d'urgència. Des de l'Ajuntament s'han compromès a fer-ho quan es donin inclemències meteorològiques com en el cas de pluja.
La Paeria reconeix que uns 200 temporers dormen al carrer a Lleida
L'oficina d'atenció a aquest col·lectiu ha atès 750 persones i la plataforma Fruita amb Justícia Social reclama l'obertura del pavelló 3 com a allotjament d'urgència
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’agost de 2018 a les 13:40
Actualitzat el 10 d’agost de 2018 a les 13:43
Et pot interessar
-
Societat Continuen els treballs per reparar la fuita d'aigua a la presa de Rialb
-
Societat Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu
-
Societat L’embassament de Sant Antoni desaigua per excés de cabal a la Noguera Pallaresa
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància