Els serveis municipals de Jardineria han talat aquest matí una mèlia de la plaça Sant Joan que es trobava en mal estat i patia risc de caiguda, per tal de garantir la seguretat de les persones.
Dos informes tècnics encarregats per la regidoria d'Habitatge i Transició Ecològica recomanaven aquesta acció, ja que el risc de fractura o caiguda d'aquest arbre era "molt probable". L'operació s'ha dut a terme des de primera hora del matí i s'ha desenvolupat sense incidències.
En el mateix emplaçament s'hi plantarà nou arbrat adaptat a les condicions particulars del subsòl de la plaça Sant Joan, dins del projecte de remodelació verda d'aquest espai, que preveu plantar-hi més d'una vintena d'arbres el pròxim hivern.
Tala de dos freixes a Cappont
D'altra banda, el servei municipal de Jardineria també ha procedit durant aquest matí a la tala de dos freixes de grans dimensions al carrer Picasso, a Cappont. Tots dos exemplars estaven morts i podien suposar un perill per la ciutadania.
La Paeria tala l'arbre que corria risc de caiguda a la plaça Sant Joan
Dos informes tècnics havien conclòs que la seva tala era necessària per a garantir la seguretat de les persones
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de març de 2021 a
les 20:31
Et pot interessar
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 23 i 24 de maig
-
Societat
Jonathan Nuevo: l’apòstol de la forquilla
-
Societat
Lleida prepara els fogons de l’Aplec
-
Societat
Impulsen una planta solar fotovoltaica amb gairebé 18.000 panells a l'Urgell
-
Societat
El Govern destina 10 milions per garantir el relleu generacional al camp català
-
Societat
La Paeria passa a ser l'accionista majoritària d'Edullesa i aplana el camí per fusionar-la amb Mercolleida
