El programa de TV3, "Joc de Cartes", ha fet parada a la ciutat de Lleida en el seu darrer episodi, on es van poder veure quatre restaurants: l'Espai Insòlit, situat dins d'un hotel i gestionat per Víctor Abad, la Roca del Corb, liderat per Mari Valdivia, el restaurant Presseguer, amb Pilar Asensio i el Gaudium, un restaurant de cuina creativa que va defensar Adrià Figueroa.
Entre les moltes anècdotes del programa en destaca la que va protagonitzar Mari Valdivia. En la confrontació final es va descobrir la seva estratègia per intentar guanyar el programa. La concursant va decidir puntuar molt baix als seus rivals, pensant-se que a ella la perjudicaria el fet de tenir un restaurant molt antic. Però no va ser així. "Has votat més baix per no quedar enrere?", li va preguntar el Marc, sense obtenir cap resposta.
Llegeix la notícia sencera
La peculiar estratègia d'un restaurant de Lleida per guanyar el programa «Joc de cartes»
La furgoneta de Marc Ribas va fer parada a la capital del Segrià i va viure alguns moments sorprenents amb els seus concursants
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2024 a les 15:17
Actualitzat el 18 de gener de 2024 a les 15:24
Et pot interessar
-
Societat El camp sedueix més joves en una campanya marcada per la incertesa
-
Societat ERC denuncia la degradació del Clot i acusa Larrosa de frivolitzar els problemes del barri
-
Societat Larrosa denuncia la sentència de Sixena com un atac al patrimoni
-
Societat Mor un jove de 20 anys ofegat en un pantà d’Alcarràs
-
Societat Nou incendi a la Segarra: una sobrecàrrega elèctrica afecta vegetació forestal
-
Societat Els Bombers donen per estabilitzat l’incendi de la Segarra