La manca de polítics a la reunió ha molestat als membres de la Plataforma, tot i que han reconegut que no se'ls havia convocat personalment. Des de la Plataforma han dit que de la mateixa manera que han assistit un centenar de persones a la convocatòria també ho haguessin pogut fer els responsables polítics per deixar clara la seva postura pel que fa al corredor elèctric i aprofitar per informar a la gent. Des de la Plataforma sospiten que alguns alcaldes tenen més informació que la que donen a conèixer. L'únic alcalde que ha assistit a la reunió ha estat el de Castell de Mur, Josep Castells.
Durant la reunió s'ha decidit reunir el màxim de denúncies privades i col·lectives per portar-les via judicial i als respectius Ajuntaments afectats pel seu coneixement. Aquestes denúncies responen a l'ocupació il·legal dels terrenys amb la col·locació d'estaques que serveixen per fer estudis topogràfics. La Plataforma també ha decidit posar-se en contacte amb els eurodiputats catalans per portar l'aprofitament d'algunes línies que es volen fer al Parlament Europeu donat que algunes de les torres existents, diuen des de la Plataforma que són il·legals. Una de les accions que s'estudiarà fer es tallar la carretera de Comiols pel Pont de la Mercè per donar informació als conductors sobre aquest corredor. Aquesta opció s'estudiarà durant els propers dies.
Tots els membres de la Plataforma han acordat donar un missatge unitari que passa per una negativa rotunda a la construcció d'aquest corredor i no parlar de compensacions ni traçats alternatius com fan alguns alcaldes de la zona. Per divulgar aquesta opinió seguiran fent reunions informatives i accions reivindicatives per donar a conèixer aquest corredor que vol unir Catalunya i Aragó passant pel Pallars Jussà.
Plataforma contrària a la MAT del Pallars Plataforma contrària a la MAT del Pallars