El cos sense vida de Núria Borràs ha estat localitzat aquest diumenge a la tarda al canal de Seròs després d'hores de recerca.
La dona, de 39 anys i veïna de Borges Blanques, havia desaparegut el passat divendres a la nit després de sortir de festa amb uns amics a la ciutat de Lleida i s'hauria accidentat, segons les primeres hipòtesis, en el trajecte entre la capital del Segrià i el municipi on vivia.
Segons han confirmat els Mossos d’Esquadra, el cadàver s'ha trobat dins del seu propi vehicle, la qual cosa fa pensar que les causes del succés són les d'un accident que s'hauria produït de matinada. Natural de Castelldans (Garrigues), Borràs treballava com a professora de literatura catalana a l'Institut Montsuar de Lleida i era coneguda a la seva comarca per ser una de les líders dels comuns.
La seva desaparició ha mobilitzat aquest diumenge desenes de persones i ha activat els serveis d'emergència, que han treballat durant tot el matí per trobar la dona. Per facilitar la seva localització, els Mossos d'Esquadra han demanat que es rebaixés el volum d'aigua del canal on finalment se l'ha trobat sense vida.
La policia creu que la professora de les Borges Blanques va patir un accident
Núria Borràs ha estat localitzada al canal de Seròs
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo

- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el 03 de febrer de 2019 a les 21:02
Actualitzat el 03 de febrer de 2019 a les 21:05
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot