El cos sense vida de Núria Borràs ha estat localitzat aquest diumenge a la tarda al canal de Seròs després d'hores de recerca.
La dona, de 39 anys i veïna de Borges Blanques, havia desaparegut el passat divendres a la nit després de sortir de festa amb uns amics a la ciutat de Lleida i s'hauria accidentat, segons les primeres hipòtesis, en el trajecte entre la capital del Segrià i el municipi on vivia.
Segons han confirmat els Mossos d’Esquadra, el cadàver s'ha trobat dins del seu propi vehicle, la qual cosa fa pensar que les causes del succés són les d'un accident que s'hauria produït de matinada. Natural de Castelldans (Garrigues), Borràs treballava com a professora de literatura catalana a l'Institut Montsuar de Lleida i era coneguda a la seva comarca per ser una de les líders dels comuns.
La seva desaparició ha mobilitzat aquest diumenge desenes de persones i ha activat els serveis d'emergència, que han treballat durant tot el matí per trobar la dona. Per facilitar la seva localització, els Mossos d'Esquadra han demanat que es rebaixés el volum d'aigua del canal on finalment se l'ha trobat sense vida.
La policia creu que la professora de les Borges Blanques va patir un accident
Núria Borràs ha estat localitzada al canal de Seròs
ARA A PORTADA

- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el 03 de febrer de 2019 a les 21:02
Actualitzat el 03 de febrer de 2019 a les 21:05
Et pot interessar
-
Societat El Col·legi de Periodistes inaugura oficialment la nova seu de Lleida
-
Societat Una dona declara que un veí la va drogar i la va intentar violar a Agramunt
-
Societat Investiguen un veí de Rosselló per matar amb un quad una vaqueta en un «encierro»
-
Societat Escàndol animal a la Noguera: una gossa maltractada mor després que els Agents Rurals la retornessin al seu propietari
-
Societat Centenars de persones es manifesten a Lleida amb motiu de la vaga per Palestina
-
Societat Municipàlia assolirà una xifra rècord de 353 empreses i 29.000 metres quadrats