Els revisors del tren Avant que ha sortit de l'estació de Sants en direcció Lleida han decidit controlar aquest dijous a la tarda els DNI dels passatgers amb abonament. Aquesta és una mesura que es fa un cop cada dues setmanes aproximadament, però els ànims dels viatgers s'han encrespat quan han vist que per accedir al tren havien d'acreditar-se primer, justament després del caos que s'ha viscut aquest matí per culpa de l'intent de robatori de la fibra òptica a la línia entre Vilafranca i Gelida.
Segons han informat a NacióLleida alguns viatgers, els ànims d'alguns usuaris de l'Avant s'han encès al veure que havien de mostrar el DNI, unes queixes que han estat acceptades per alguns dels revisors, que han reconegut que avui no era el millor dia.
La Renfe controla els DNI dels passatgers amb abonament que han tornat a Lleida després del caos
Alguns usuaris de l'Avant s'han queixat als revisors, que han reconegut que avui no era el millor dia
ARA A PORTADA
Publicat el
08 d’octubre de 2015 a
les 16:24
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
