L'alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, s'ha reunit aquest dijous amb els propietaris de terrenys de la partida les Canals per tal d'avançar en la creació a la zona d'un nou sector industrial de 100 hectàrees, que permetrà ampliar el polígon El Segre al seu límit est.
La proposta ha rebut el suport unànime dels presents a la trobada i ara, un cop es disposa d'aquest aval, començaran els tràmits de modificació del planejament urbanístic per fer possible el nou espai.
El projecte, que es desenvoluparà a partir dels treballs previs fets pels serveis tècnics municipals, permetrà donar resposta a les necessitats de creixement de les empreses de Lleida i serà complementari amb el projecte de Torreblanca, ha afirmat Larrosa.
La reunió entre la Paeria i propietaris de les Canals avala l’ampliació del polígon el Segre
S'iniciaran els tràmits per habilitar a la zona un nou sector industrial de 100 hectàrees de superfíce
ARA A PORTADA
-
El Govern duplica els fons per allotjar temporers a Ponent i activa un pla contra la calor extrema Redacció
-
-
-
Enxampen tres persones que robaven cable de coure al Palau d'Anglesola fent-se passar per operaris de manteniment Redacció
-
Maria Àngels Balsells fa història com a primera rectora de la Universitat de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 11 de gener de 2024 a les 18:00
Actualitzat el 11 de gener de 2024 a les 18:04
Et pot interessar
-
Societat
L'Arnau de Vilanova guanya 108 noves consultes i triplica l’espai per a l’atenció ambulatòria
-
Societat
La Fiscalia de Navarra recorre el cas de presumpte matrimoni forçat d'una menor a canvi de 5.000 euros
-
Societat
Els rucs tornen a Mas de Melons per salvar la ganga: un projecte pioner de pastura ecològica
-
Societat
Renfe recupera la connexió directa Lleida–Barcelona per Valls a partir del 22 de novembre
-
Societat
La cadena de supermercats Plusfresc assoleix els 25 milions en compres a proveïdors lleidatans
-
Societat
Catalunya torna a albirar una aurora boreal a causa d'una intensa erupció solar
