L'alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, s'ha reunit aquest dijous amb els propietaris de terrenys de la partida les Canals per tal d'avançar en la creació a la zona d'un nou sector industrial de 100 hectàrees, que permetrà ampliar el polígon El Segre al seu límit est.
La proposta ha rebut el suport unànime dels presents a la trobada i ara, un cop es disposa d'aquest aval, començaran els tràmits de modificació del planejament urbanístic per fer possible el nou espai.
El projecte, que es desenvoluparà a partir dels treballs previs fets pels serveis tècnics municipals, permetrà donar resposta a les necessitats de creixement de les empreses de Lleida i serà complementari amb el projecte de Torreblanca, ha afirmat Larrosa.
La reunió entre la Paeria i propietaris de les Canals avala l’ampliació del polígon el Segre
S'iniciaran els tràmits per habilitar a la zona un nou sector industrial de 100 hectàrees de superfíce
ARA A PORTADA
-
Mollerussa col·lapsa: Marc Solsona demana al Govern que intervingui l'ajuntament davant el bloqueig intern Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
L'atur cau un 1,2% al setembre a Ponent i l'Alt Pirineu i Aran, però es perden més de 5.000 llocs de treball Redacció
-
-
ERC trenca el pacte de govern amb el PSC a Soses per discrepàncies en la construcció del pavelló municipal Redacció
Publicat el 11 de gener de 2024 a les 18:00
Actualitzat el 11 de gener de 2024 a les 18:04
Et pot interessar
-
Societat Llorenç Capdevila guanya el 35è Premi Gran Angular
-
Societat L'11è Festival d'Astronomia del Parc Astronòmic del Montsec s'amplia a dos caps de setmana a l'octubre
-
Societat El Gitano de Balaguer, protagonista d’un documental que s’estrenarà al festival In-Edit
-
Societat MOS tanca amb èxit: el 95% dels expositors ja reserven lloc per al 2026
-
Societat Els ramaders del Pallars Sobirà fan baixar 3.000 ovelles de la muntanya de Seurí per Sant Miquel
-
Societat Lleida accelera el pols de l’habitatge: 752 nous pisos en marxa i un salt en l’oferta assequible