L’esdeveniment ha estat presentat aquest dijous a la seu de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), a Barcelona. Hi han assistit, entre d’altres, representants dels dos clubs que s’enfrontaran i que actualment són els dos principals equips del bàsquet femení català. La representació del Cadí La Seu estava encapçalada pel president del Sedis Bàsquet, Antoni Ferraz, i pel director esportiu, Pep Ribes.
El matx servirà de presentació del Cadí La Seu davant la seva afició i també de retrobament entre dos clubs que enguany han compartit la satisfacció de l’ascens a la Lliga Femenina, on seran rivals aquesta temporada. La cita servirà com a primera presa de contacte per conèixer el potencial del Cadí i del CB Olesa-Espanyol, que s’han reforçat per afrontar el salt a la màxima categoria estatal.
Tot i que encara s’ha de confirmar, molt probablement el matx es jugarà a les 19.30 h.
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’agost de 2007 a
les 19:02
Et pot interessar
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
-
Societat
Investiguen el gerent i l’encarregat d’una empresa fructícola de Fraga per maltractar temporers
