La Seu participa en la cursa de les dones contra el càncer de mama

Publicat el 16 d’octubre de 2007 a les 11:42

L'ajuntament també posarà a disposició de les participants un servei gratuït d’autocar per poder anar i tornar a Barcelona.

Totes les dones alturgellenques que hi vulguin participar només caldrà que es dirigeixin a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de La Seu per tal de fer la seva inscripció, tot omplint un formulari i abonant 5 euros. La Cursa de les Dones està organitzada per l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC), que enguany celebra la seva tercera edició. Els diners recollits a través de les inscripcions es destinaran a la prevenció i curació del càncer de mama, una malaltia que al llarg de la seva vida pateixen una de cada nou dones europees.

La cursa, que s’iniciarà a les 10 del matí, consta d’un circuit de 5 quilòmetres pel centre de Barcelona, que es podran fer corrent o caminant, tant de manera individual com per equips. Les participants també gaudiran d’un festival de fitness de 45 minuts, tot just després de la cursa, amb els millors monitors de l’Estat d’aquesta modalitat esportiva. Totes les participants obtindran un regal al finalitzar la cursa (una tovallola, avituallament sòlid i líquid, etc.).

Les inscripcions, que es poden tramitar també a la botiga Nòrdic Esports de La Seu, restaran obertes fins dijous 25 d’octubre. L’autocar per anar a Barcelona sortirà a dos quarts de set del matí i emprendrà el viatge de tornada tot just acabada la jornada lúdica esportiva contra el càncer de mama.

L’organització d’aquesta festa de l’esport i la solidaritat té com a objectiu superar la xifra de les 4.000 dones. El recorregut, amb sortida i arribada a l’Arc de Triomf, recorre carrers molt cèntrics de la ciutat de Barcelona. A més, l’organització ha establert un temps màxim per a recórrer els 5 km d’una hora i 15 minuts.