Aquest dijous des del programa "Tot es mou" s'anunciarà que la Seu Vella de Lleida serà l'últim monument finalista del programa "Batalla Monumental" de TV3. Diumenge passat, el monument lleidatà competia amb la catedral de Girona per accedir a la darrera plaça que donava accés a la final del programa presentat per Roger de Gràcia.
La ciutat de Lleida ha mostrat la seva estima per la Seu Vella i superarà amb comoditat el monument gironí. La Seu Vella ha sumat 21.600 vots a Instagram pels 13.100 de la catedral de Girona; 8.300 vots a Facebook pel monument lleidatà, pels 2.000 del gironí; i tanca amb els 4.400 de Twitter pels 1.200 de la catedral de Girona.
La final del programa se celebrarà el diumenge vinent des del Museu Nacional d'Art de Catalunya. Durant la nit cada monument finalista: la Tàrraco romana, el castell de Cardona, el Monestir de Sant Pere de Rodes, el Monestir de Poblet, el Recinte Modernista de Sant Pau i la Seu Vella, comptarà amb una cara coneguda que defensarà i intentarà decantar el vot pel "seu" monument.
A diferència dels darrers programes, sol es podrà votar durant l'emissió de la final a través de l'app i la web de TV3.
La Seu Vella de Lleida lluitarà per ser el millor monument de Catalunya
Societat
La ciutat de Lleida es bolca amb la Seu Vella i serà finalista del programa de TV3 "Batalla Monumental"
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de febrer de 2021 a
les 20:05
Et pot interessar
-
Societat
La Zona de Baixes Emissions de Lleida suma 224 multes en el primer any
-
Societat
La Transsegre davant d’un canvi d’època
-
Societat
La Transsegre suspèn les dues baixades per l’extrem risc d’incendi
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 189 km/h a la C-14, a l'Alt Urgell
-
Societat
La Transsegre denuncia el robatori de senyals i alerta que la prova podria no celebrar-se
-
Societat
Els Mossos identifiquen la dona trobada morta el 3 de juny al Segre
