La Universitat de Lleida (UdL) estarà en serveis mínims durant bona part del mes d'agost.
Enguany, entre els dies 2 i 20, els edificis de la universitat estaran tancats amb l’objectiu “de mantenir la reducció de la despesa corrent feta els anys anteriors, un estalvi necessari degut a l’actual situació financera i pressupostària de la UdL”, afirma el gerent, Ramon Saladrigues.
La Universitat preveu un estalvi d’entre 80.000 i 85.000 euros en electricitat, telefonia i neteja, entre altres, una quantitat uns 5.000 euros superior als anys anteriors, degut en bona part a l’increment del preu de l’energia.
La UdL, en serveis mínims fins el 20 d'agost
Del 2 al 20 d'aquest mes, els edificis estaran tancats per estalviar
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 04 d’agost de 2021 a les 12:35
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot