La Universitat de Lleida (UdL), mitjançant el seu Centre de Formació Contínua (CFC), oferirà a partir de setembre un nou títol d'especialització en economia social i solidària, gràcies a un conveni signat aquest dilluns amb l'Associació Alba, com a representant de Ponent Coopera–Ateneu Cooperatiu de les Terres de Lleida. Aquest curs també compta amb la col·laboració de la Coordinadora d'ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida.
L'objectiu principal és construir un marc conjunt d'aprenentatge, formació i debat al voltant de l'Economia Social i Solidària (ESS), "posant èmfasi en la construcció i consolidació de projectes econòmics, i en la presentació de casos concrets i propers a la realitat quotidiana on ja existeixen estratègies de transformació de l'actual model socioeconòmic", segons ha explicat el coordinador del pla d'estudis i economista, Josep Manel Busqueta. Així es volen "impulsar, constituir i consolidar iniciatives de l'ESS que siguin viables econòmicament i temporalment, tot promovent la seua interconnexió", ha assenyalat.
El president de l'Associació Alba, Carles de Ahumada, ha recordat que a banda de la seva entitat, Ponent Coopera n'aglutina d'altres com ara la Cooperativa L'Olivera, a Vallbona de les Monges, o la Cooperativa Tres Cadires d'Arbeca. En aquest sentit, el rector de la UdL, Roberto Fernández, ha destacat que "la UdL contribueix al desenvolupament de tot el territori, no tan sols de la capital".
La UdL oferirà un nou títol d'especialització en economia solidària
Societat
S'iniciarà al setembre amb l'objectiu principal de construir un marc conjunt d'aprenentatge, formació i debat al voltant de l'Economia Social i Solidària
ARA A PORTADA
-
-
-
Successos La conductora del bus accidentat a Lleida dona negatiu a les proves d'alcoholèmia i drogues Redacció
-
Successos El xoc d’un autocar contra la Diputació de Lleida deixa 44 ferits, cinc molt greus Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Els afectats de l’incendi de Torrefeta reclamen agilitat per reduir el risc de foc al camp Redacció
Publicat el
09 de juliol de 2018 a
les 23:50
Actualitzat el
09 de juliol de 2018 a les
23:52
Et pot interessar
-
Societat
Ordeig afirma que s’està «més ben preparat» per afrontar incendis com el de la Segarra de fa un any
-
Societat
Una bomba de fa gairebé quatre segles emergeix en unes excavacions a la Seu d’Urgell
-
Societat
Una quarantena d’empreses lleidatanes deuen més de 50 milions a Hisenda
-
Societat Doctor Prats encapçalarà el cartell de l’Aquelarre de Cervera
-
Societat
El TSJC obliga una fleca de Balaguer a readmetre una treballadora acomiadada durant una baixa
-
Societat L’incendi de la Llitera ja és el pitjor de l’any a la península
