Una persona veïna de la Sentiu de Sió ha mort i una altra ha resultat ferida lleu aquest dissabte a la tarda en un accident amb tres vehicles implicats a la C-12 a Corbins (Segrià). La dona tenia 48 anys i treballava en una clínica de la ciutat de Lleida.
Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), el sinistre ha tingut lloc per causes que s'estan investigant cap a les set de la tarda. A causa de l'impacte ha perdut la vida una persona i una altra ha resultat ferida de poca gravetat i ha estat evacuada en una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida.
Fins al lloc també s'hi han desplaçat dues dotacions dels Bombers de la Generalitat que han hagut d'excarcerar algun dels ocupants dels vehicles i diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra, que han desviat el trànsit per l'interior de Corbins.
La víctima mortal de l'accident de Corbins és una veïna de la Sentiu de Sió
L'afectat de poca gravetat ha estat evacuat a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de maig de 2018 a
les 09:27
Actualitzat el
20 de maig de 2018 a les
09:38
Et pot interessar
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
-
Societat
El sector carni preveu créixer un 4% malgrat la incertesa internacional
