L'acusat de matar la seva dona a Viella, la nit de dimecres a dijous, ha confessat el crim i ha ingressat a presó provisional sense fiança, segons informa aquest diumenge el diari Segre, que cita fonts pròximes al cas. L'home va passar aquest dissabte a disposició judicial.
Davant del jutge, l'acusat, de 50 anys, va confessar que havia matat la seva dona, de 31 anys i natural de Galícia, amb qui estava en tràmits de divorci. De fet, l'havien de signar aquest mateix dijous. L'home va declarar durant més d'una hora i mitja per explicar els detalls del crim, fet que el va portar a ingressar a la presó.
Ara, el jutjat de Viella acabarà de fer la instrucció del cas i l'enviarà a l'Audiència de Lleida per jutjar l'autor confés de l'assassinat. La parella vivia separada des de feia un mes i mig però la nit de dimecres la víctima va acudir a casa del seu marit per motius que es desconeixen.
La discussió va acabar amb l'estrangulament de la dona, que va ser trobada morta dijous a la casa de l'home, amb senyals al coll. El presumpte assassí va marxar amb el seu cotxe i va tenir un accident. Divendres va ser donat d'alta i finalment ahir va poder declarar davant el jutge.
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de novembre de 2011 a
les 12:55
Et pot interessar
-
Societat
Demanen 2 anys de presó per a un home acusat de donar una bufetada a l'alcalde d'Alins
-
Societat La Urbana de Balaguer deixa de treballar durant tres dies
-
Societat Demanen presó per a una parella de Lleida per no tornar un cotxe que havien llogat per només tres dies
-
Societat
Els sindicats denuncien pressions als docents que han renunciat a fer sortides i colònies
-
Societat
«Aquí», de Llum de Fideu, guanya el Premi a la Millor Estrena d’Arts de Carrer de Fira Tàrrega
-
Societat
Condemnat a dos anys de presó un home de 93 anys per una agressió sexual a una dona amb discapacitat a Juneda
