L'acusat de matar la seva dona a Viella, la nit de dimecres a dijous, ha confessat el crim i ha ingressat a presó provisional sense fiança, segons informa aquest diumenge el diari Segre, que cita fonts pròximes al cas. L'home va passar aquest dissabte a disposició judicial.
Davant del jutge, l'acusat, de 50 anys, va confessar que havia matat la seva dona, de 31 anys i natural de Galícia, amb qui estava en tràmits de divorci. De fet, l'havien de signar aquest mateix dijous. L'home va declarar durant més d'una hora i mitja per explicar els detalls del crim, fet que el va portar a ingressar a la presó.
Ara, el jutjat de Viella acabarà de fer la instrucció del cas i l'enviarà a l'Audiència de Lleida per jutjar l'autor confés de l'assassinat. La parella vivia separada des de feia un mes i mig però la nit de dimecres la víctima va acudir a casa del seu marit per motius que es desconeixen.
La discussió va acabar amb l'estrangulament de la dona, que va ser trobada morta dijous a la casa de l'home, amb senyals al coll. El presumpte assassí va marxar amb el seu cotxe i va tenir un accident. Divendres va ser donat d'alta i finalment ahir va poder declarar davant el jutge.
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de novembre de 2011 a
les 12:55
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
