L'alcalde de Gimenells i Pla de la Font (Segrià), Dante Pérez, ha carregat contra els responsables polítics dels Mossos d'Esquadra durant els dies posteriors a l'atemptat de Barcelona. El batlle socialista ha considerat que l'actitud de Joaquim Forn, conseller d'Interior, i Josep Lluís Trapero, major dels Mossos, ha estat "un total despropòsit".
En aquest sentit, Pérez lamenta al seu compte de Facebook que els dos responsables policials estiguessin al palco del Camp Nou el passat diumenge quan encara faltava per localitzar el conductor de la furgoneta que va envestir mortalment 13 persones a la Rambla.
Pérez ho titlla de "vergonyós", alhora que en un altre missatge posa en dubte l'actuació de l'alcalde d'Alcanar. Pérez es pregunta per quina raó no coneixia les activitats que estaven fent "individus amb barba" a la casa que va explotar o per què no va alertar de les sospitoses activitats que s'hi diuen a terme.
L'alcalde socialista de Gimenells critica Forn i Trapero per la gestió de l'atemptat de Barcelona
Dante Pérez carrega contra els dos responsables policials per haver anat al Camp Nou el passat diumenge
ARA A PORTADA
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el 23 d’agost de 2017 a les 01:16
Actualitzat el 24 d’agost de 2017 a les 10:29
Et pot interessar
-
Societat
L'interior dels Jutjats de Cervera es millorarà per adaptar-lo a un futur tercer jutjat
-
Societat
Agricultura obre la primera convocatòria per arrendar terres agràries en desús
-
Societat
JARC demana un «sí» ferm a la modernització del canal d’Urgell i exigeix més suport públic
-
Societat
El Govern duplica els fons per allotjar temporers a Ponent i activa un pla contra la calor extrema
-
Societat
Mollerussa activa la neteja urgent de l’avinguda del Canal per la presència d’estornells
-
Societat
Enxampen tres persones que robaven cable de coure al Palau d'Anglesola fent-se passar per operaris de manteniment
