L'Hospital Universitari Arnau de Vilanova ha actualitzat el protocol d'entrada d'acompanyats al centre i n'ha restringit l'accés a excepció de determinats casos, davant l'empitjorament de la situació epidemiològica, que està comportant l'augment dels contagis comunitaris de Covid-19.
L'objectiu d'aquesta mesura és minimitzar el risc de contagi i preservar la salut tant dels pacients ingressats com dels professionals. Es permet un únic acompanyant als serveis d'oncologia mèdica, oncologia radioteràpia, hospital de dia oncològic, diagnòstic ràpid, oftalmologia, pneumologia i digestiu. A la resta de serveis només es permet en cas de pacients dependents, d'edat avançada o portadors de la targeta “Cuida'm” i persones amb mobilitat reduïda.
Respecte a les Urgències, es permet un únic acompanyant a la sala d'espera d'Urgències. En cas de superar l'aforament permès, els acompanyants hauran d'esperar a l'exterior o als mòduls de suport habilitats per a aquesta finalitat.
L’Arnau de Vilanova restringeix l'entrada d'acompanyants
Es vol preservar el risc de contagi i la salut tant dels pacients ingressats com dels professionals
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de desembre de 2021 a les 13:59
Actualitzat el 30 de desembre de 2021 a les 14:02
Et pot interessar
-
Societat
Els millors plans per la Castanyada 2025 a Ponent
-
Societat
La Diputació de Lleida repararà la memòria dels 537 treballadors represaliats pel franquisme
-
Societat
El Tren dels Llacs arriba a final de temporada amb els vagons plens i un 9% més de passatgers
-
Societat
Cerima Cherries serà la primera empresa catalana a exportar cireres al mercat xinès
-
Societat
Els futurs científics de Lleida es posen la bata: 850 alumnes d’ESO experimenten amb la recerca biomèdica
-
Societat
Detinguda a Lleida un membre d’una xarxa internacional de tràfic sexual
