El nombre de persones inscrites a les oficines del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) aquest juliol a la demarcació de Lleida s'ha situat en 17.841 aturats, cosa que suposa 253 desocupats menys que al juny, l'1,40% menys, segons dades del ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.
Aquest descens del juliol és el més baix registrat en aquest mes a Lleida en els últims sis anys, des del 2011, quan el retrocés va ser de 63 persones. L'atur porta baixant quatre mesos seguits a Lleida.
En termes anuals, el nombre de persones inscrites al SOC a les comarques lleidatanes cau de 2.933 persones, el 14,12% menys i encadena 50 mesos de retrocessos continuats, en concret des del juny del 2013. Amb 17.841 aturats, la desocupació a Lleida se situa en xifres del novembre del 2008 (17.494).
L'atur baixa per quart mes consecutiu a la demarcació de Lleida
Aquest juliol s'ha registrat el descens més baix en aquest mes dels últims sis anys
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’agost de 2017 a les 22:53
Et pot interessar
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància
-
Societat Neteja intensiva al barri de Cappont durant tres setmanes
-
Societat La DOP Les Garrigues preveu una bona campanya després de tres anys crítics
-
Societat Una falsa cobra en una vinya sembra el caos en un poble de Lleida