L'Audiència de Lleida ha rebutjat rebaixar la pena a un agressor sexual condemnat a 10 anys de presó per abusar sexualment de manera reiterada de la filla de 8 anys de la seva parella. L'home va recórrer la sentència imposada per la mateixa Audiència però la Sala considera que en aquest cas la llei actual no resulta més favorable al condemnat i que, per tant, no correspon la revisió de la condemna.
Segons la sentència, l'home va obligar la menor a fer-li fel·lacions en unes cinc ocasions durant el primer semestre de 2011, a Lleida. De les 8 sentències revisades per l'Audiència de Lleida, aquest és el segon cas en què la Sala manté la pena a un agressor sexual des de l'entrada en vigor de la nova llei. En les altres 6 ha rebaixat les penes.
En aquest cas, tal com recull la sentència, la mare de la menor convivia amb l'acusat en un habitatge a Lleida i de dijous a diumenge vivien amb ells els dos fills de la dona; la nena i el seu germà, ja que compartia la custòdia amb el pare dels nens. Així, l'home aprofitava que la mare de la nena era a la feina, per abusar d'ella. La menor va explicar a la mare els fets quan aquesta va trencar amb l'home al juliol de 2011.
La sentència també establia una indemnització de 15.000 euros a la nena, la prohibició a l'acusat d'acostar-se o comunicar-se amb la menor durant 12 anys així com 6 anys de llibertat vigilada un cop surti de la presó i l'Audiència manté també totes aquestes mesures.
L'Audiència de Lleida rebutja reduir la pena a un home per abusar sexualment de la filla de 8 anys de la parella
Societat
L'agressor sexual havia recorregut els 10 anys de presó per la llei del 'només sí es sí' però la Sala manté la condemna
ARA A PORTADA
-
Política Lleida reforça els incentius fiscals per mobilitzar els habitatges buits Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Ajornat el desnonament d'una veïna de Lleida que viu des de fa 22 anys en un pis de l'Agència de l'Habitatge ACN
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Política Guia pas a pas: com ho han de fer els catalans que viuen fora per votar el 29-N? Neus Climent
-
Successos Una discussió de parella destapa una plantació de marihuana i permet detenir set persones a Bovera ACN
Publicat el
06 de febrer de 2023 a
les 17:35
Et pot interessar
-
Societat
Renoven el ferm d'un tram d'uns 2,5 km de l'N-240 al polígon dels Frares a Lleida
-
Societat
Sis entitats ecologistes volen recuperar el projecte per reintroduir el linx boreal al Pirineu
-
Societat
Balaguer no s’allibera dels coloms
-
Societat
Mollerussa commemora el Dia Mundial de la Salut Mental amb una caminada i una parada solidària
-
Societat
Famílies de l'Escola Pia de Balaguer es mobilitzen per ampliar l'oferta de places a I3
-
Societat
JARC omple de tractors la ciutat de Lleida
