L'autor de l'apunyalament mortal de diumenge a les Borges Blanques va ser detingut fa una setmana per un delicte de robatori i va quedar en llibertat. Segons fonts judicials, la baralla entre l'acusat, de 23 anys, i la víctima, de 34, s'hauria originat per un assumpte relacionat amb la marihuana.
L'acusat, a qui els Mossos d'Esquadra tenien identificat i buscaven, s'ha lliurat voluntàriament aquest dimarts a la comissaria de Lleida, on ha quedat detingut per homicidi. El noi hi ha anat acompanyat de la família, que ha hagut d'esperar fora, excepte un germà, que ha entrat amb ell. Està previst que el jove passi a disposició judicial aquesta setmana, possiblement divendres, davant del jutjat de guàrdia o el d'instrucció 2 de Lleida.
Els fets van tenir lloc a les 17.30 hores de diumenge durant una baralla entre dos homes a l'aparcament de l'Hort del Rabasser, situat entre l'avinguda de la Sardana i el carrer Comerç i a tocar de l'institut Josep Vallverdú. La víctima, de 34 anys i que treballava al municipi, va resultar ferida per arma blanca i va acabar morint a l'hospital. L'agressor va fugir en direcció a l'estació d'autobusos i durant la marxa va llençar l'arma amb què hauria ferit la víctima, un ganivet de grans dimensions.
Els Mossos van obrir immediatament una investigació que va permetre identificar l'autor de l'agressió. Tot seguit es va muntar un dispositiu per localitzar-lo i van estar buscant sense èxit en un edifici de l'avinguda Santiago Rusiñol en el qual s'han registrat els darrers temps diferents incidents relacionats amb persones que okupen habitatges de l'immoble. Finalment el detingut s'ha lliurat aquest matí a la comissaria de Lleida.
L'autor de l'apunyalament de Borges va ser detingut fa una setmana i va quedar en llibertat
L'acusat s'ha lliurat voluntàriament a la comissaria dels Mossos de Lleida acompanyat per familiars
ARA A PORTADA
-
La Paeria dona llum verda a Torre Salses malgrat la guerra amb el comerç local Àlvar Llobet i Sotelo
-
ERC acusa Larrosa d’enganyar amb Torre Salses: anuncia que s'hi projecten 48 petites superfícies comercials Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Històric gir al camp català: 1.000 milions per la modernització dels Canals d’Urgell Àlvar Llobet i Sotelo
-
Ponent viu un estiu històric amb màximes de fins a 41,8 graus i rècords que s’acosten als registres extrems Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 11 d’octubre de 2022 a les 12:31
Et pot interessar
-
Societat El Pallars Sobirà, al podi dels rescats en un estiu amb un 30% menys d’operacions a la natura
-
Societat La Bordeta guanya llum i seguretat: 30 nous fanals LED il·luminen l’entrada del barri
-
Societat La contaminació viral: l'absurd repte que ha tancat piscines lleidatanes aquest estiu
-
Societat Eliminen al Pallars un peix invasor amb un còctel natural que el fa desaparèixer en hores
-
Societat Explosió de violacions a Lleida de gener a juny: una cada tres dies
-
Societat 541 alumnes de Lleida s’examinen de la selectivitat de setembre, en una convocatòria amb rècord d’inscrits