L'ecologista Josep Pàmies acusa TV3 de vetar-lo a la Marató sobre diabetis i obesitat
El pagès assegura que no el deixen participar per la voluntat política d'evitar que es desemmascarin els interessos de les farmacèutiques
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’octubre de 2015 a
les 13:59
Actualitzat el
14 de desembre de 2015 a les
09:47
L'ecologista Josep Pàmies ha denunciat que TV3 ha vetat la participació dels membres del col·lectiu Dolça Revolució a la Marató del 2015, que es centra enguany en la diabetis i l'obesitat. En un escrit al seu blog, Pàmies defensa la seva experiència i la de l'entitat en aquests dos temes, i apunta que la negativa a la seva participació al programa, que es celebrarà el proper 13 de desembre, obeeix a una voluntat política destinada a evitar que es "desemmascarin els interessos de la industria farmacèutica".
Escull Lleida com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
