L'empresa d'equipament i decoració de la llar Conforama ha inaugurat una botiga a Sant Pere de Ribes, la quarta de la companyia a Catalunya, que crearà 60 llocs de treball directes, segons ha informat l'empresa aquest dimecres en un comunicat.
La companyia obrirà també una botiga a Lleida el 2017, i el director comercial de Conforama Ibèrica, Julio Moreno, ha explicat a Europa Press que aquest mes de setembre preveuen ampliar en una planta la seu per a Espanya i Portugal, que està ubicada al Prat de Llobregat.
La nova botiga de Sant Pere de Ribes està ubicada a l'àrea d'influència de Vilanova i la Geltrú, Sitges, Cubelles, Vilafranca del Penedès, Calafell, l'Arboç i El Vendrell i permetrà arribar a un total de 290 treballadors a tot Catalunya.
L'empresa Conforama obrirà una botiga a Lleida l'any vinent
Societat
La companyia d'equipament i decoració acaba d'inaugurar una botiga a Sant Pere de Ribes
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’abril de 2016 a
les 23:42
Actualitzat el
27 d’abril de 2016 a les
23:48
Et pot interessar
-
Societat
«El teu llegat ja és patrimoni de tots»
-
Societat
Més de 6.000 estrangers amb dret a vot podran participar a les municipals de Lleida
-
Societat
Del campus a l’hemicicle: cinc estudiants de la UdL es posen a la pell de diputats
-
Societat La Segarra estrenarà al setembre un nou bus entre Guissona i Cervera
-
Societat
Ponent afronta una setmana de calor intensa i risc extrem d’incendi forestal
-
Societat
Els productors de pistatxo de Ponent reivindiquen el potencial del cultiu amb una jornada tècnica
