L’Empresa Municipal d’Urbanisme (EMU) ha adjudicat a la promotora immobiliària Cosehisa Rental SLU la venda d’una finca situada a l’avinguda Ciutat Jardí número 77 per un import d’1.201.070,66 € més l’import corresponent a l’IVA. Es tracta d’una parcel·la urbana d’ús residencial de 1.811,84 metres quadrats de superfície i 3.027 de sostre edificable, que permet la construcció d’un màxim de 22 habitatges.
Aquesta parcel·la formava part del patrimoni municipal de sòl i habitatge i havia estat cedida per l’Ajuntament a l’EMU per a la seva gestió. Els diners obtinguts amb aquesta operació permetran seguir avançant en les polítiques d’habitatge a la ciutat, ampliar i millorar el parc públic d’habitatge i lluitar contra l’emergència habitacional a Lleida.
L’adjudicació s’ha fet per la via directa, després que el procés de licitació obert el passat 4 de març de 2020 hagués quedat desert. La promotora accepta íntegrament les condicions previstes al plec objecte de la concurrència pública i proposa un preu d’adquisició de la parcel·la igual al de licitació.
L’Empresa Municipal d’Urbanisme ven una parcel·la de Lleida per 1,2 milions d’euros
Societat
Els diners es destinaran a dur a terme accions de política social d’habitatge.
ARA A PORTADA
-
Política Jordina Freixanet es presenta com a candidata d’ERC a Lleida amb cinc compromisos de futur Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
25 de febrer de 2021 a
les 19:10
Et pot interessar
-
Societat
La mort de l’os Cachou inspira una sèrie sobre la polarització i la identitat de l’Aran
-
Societat
Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova
-
Societat
La Paeria de Balaguer fa marxa enrere i desmuntarà el tendal del Mercadal
-
Societat
Entitats del tercer sector de Lleida fan una acció reivindicativa per reclamar noves polítiques d'habitatge assequible
-
Societat
L'Audiència de Lleida condemna a 2 anys de presó un noi que va agredir sexualment una noia
-
Societat
Mor el poeta lleidatà Jaume Pont als 79 anys
