L'Ajuntament de les Borges Blanques (Garrigues) impedirà l'ús de material pirotècnic en pavellons després de l'incendi del pavelló Francesc Macià per Cap d'Any després que una bengala provoqués l'incendi d'una cortina.
"Des d'ara inclourem una clàusula en els contractes amb espectacles per impedir que s'incloguin bengales en els pavellons municipals", ha explicat a Europa Press la primera tinent d'alcalde de l'Ajuntament, Núria Palau.
Aquest dilluns, les companyies d'assegurances estan inspeccionant la instal·lació en què, segons Palau, els danys han estat mínims. "Vam suspendre la festa per seguretat, hi havia molt fum. El més important és que no s'han produït ferits, no hi ha hagut molts danys", ha explicat.
Les Borges vetarà l'ús de bengales en pavellons per l'incendi de Cap d'Any
Societat
El consistori inclourà una clàusula en els contractes amb espectacles
ARA A PORTADA
-
-
Societat Tret de sortida a la mitja veda de caça a Ponent amb menys exemplars de guatlla al Segrià ACN
-
Societat Denuncien el «col·lapse» del sistema de cites d'estrangeria a Lleida i reclamen solucions ACN
-
-
Successos Set persones detingudes a Lleida en l’operatiu per evitar aldarulls al Parc sobre les Vies ACN
Publicat el
02 de gener de 2017 a
les 17:18
Et pot interessar
-
Societat
Mor un jove en caure-li a sobre una paret mentre rehabilitava una casa al Pallars Sobirà
-
Societat
Els veïns afectats per l’incendi del bloc de Balàfia de Lleida entren lentament a recuperar pertinences
-
Societat
Mor un home de 57 anys per un infart minuts abans de veure l'eclipsi
-
Societat
Eufòria durant la cobertura total del Sol als punts d’observació de Lleida
-
Societat
Els hotels a Lleida arriben al 100% de l'ocupació per l'eclipsi
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
