L'Ajuntament de les Borges Blanques (Garrigues) impedirà l'ús de material pirotècnic en pavellons després de l'incendi del pavelló Francesc Macià per Cap d'Any després que una bengala provoqués l'incendi d'una cortina.
"Des d'ara inclourem una clàusula en els contractes amb espectacles per impedir que s'incloguin bengales en els pavellons municipals", ha explicat a Europa Press la primera tinent d'alcalde de l'Ajuntament, Núria Palau.
Aquest dilluns, les companyies d'assegurances estan inspeccionant la instal·lació en què, segons Palau, els danys han estat mínims. "Vam suspendre la festa per seguretat, hi havia molt fum. El més important és que no s'han produït ferits, no hi ha hagut molts danys", ha explicat.
Les Borges vetarà l'ús de bengales en pavellons per l'incendi de Cap d'Any
El consistori inclourà una clàusula en els contractes amb espectacles
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de gener de 2017 a les 17:18
Et pot interessar
-
Societat L’aigua de mar fa el salt a la cuina: menys sal, més gust segons un estudi de l’IRTA
-
Societat La UdL triarà nou rector al novembre i M. Àngels Balsells s'hi presentarà
-
Societat La dona de l'acusat de violar la seva filla a Lleida el denuncia per maltractaments
-
Societat Vedella en cerca i captura després de fugir de l'escorxador de Balaguer
-
Societat Cap de les parts va demanar presó per al pare detingut per violar la seva filla a Lleida
-
Societat El Govern oficialitza la modernització del Canalet de Tàrrega