Un total de 30 persones van morir el 2021 en 25 accidents de trànsit al conjunt de les carreteres interurbanes de les comarques de Ponent i del Pirineu i Aran.
Comparat amb el 2019, suposa un augment de la sinistralitat del 7,1% ja que fa dos anys hi va haver 28 morts en 26 accidents mortals. De les 30 víctimes, 7 eren motoristes. En canvi no hi va haver cap ciclista ni vianant mort. Per vies, la que va registrar més morts va ser l'A-2, amb 7.
D'altra banda, des del Servei Català de Trànsit alerten que el nombre d'accidents amb fauna, principalment porcs senglars, continuen a l'alça i, davant d'això, estudien instal·lar sistemes lluminosos a algunes carreteres per avisar els conductors. A les comarques lleidatanes se'n van registrar 1.246.
El director del Servei Català de Trànsit (SCT), Ramon Lamiel, ha fet un anàlisi aquest divendres a Lleida del balanç de sinistralitat a la demarcació de Ponent i del Pirineu i Aran el 2021.
Les carreteres lleidatanes registren 30 morts el 2021, dos més que el 2019
Els accidents amb fauna segueixen a l'alça i el SCT estudia implantar un sistema amb llums per avisar els conductors
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de febrer de 2022 a
les 16:55
Et pot interessar
-
Societat
Un premi milionari de la Primitiva cau a Artesa de Segre
-
Societat
La reina Letícia s'atreveix amb una frase en català en un acte d'empresàries a Lleida
-
Societat
Les obres de Torre Salses, després de la Festa Major
-
Societat
Empresaris jubilats assessoren de manera gratuïta emprenedors de les comarques de Ponent
-
Societat
Ni misses ni turistes: Santa Maria de Balaguer tanca per risc estructural
-
Societat
El Parc Astronòmic del Montsec supera els 2.000 visitants aquesta Setmana Santa
