Les exportacions a les comarques de Ponent i el Pirineu i l'Aran van caure un 10,3% al gener d'aquest any en comparació amb el mateix mes del 2020 i es van situar en 130,8 MEUR, segons ha informat aquest dimecres el Ministeri d'Indústria.
Després de la de Barcelona, que registra una caiguda del 13,2%, la de Lleida és la demarcació catalana que pateix una major davallada, per davant de Girona, amb un -2,5, i Tarragona, que puja un 1,9%.
Els productes d'alimentació, begudes i tabac van liderar les exportacions amb 82,2 MEUR, un 2,3% menys en comparació amb l'any anterior; seguit dels béns d'equip amb 11,7 MEUR, un 0,4% més que al 2020. Al conjunt de Catalunya, les exportacions van caure un 10,6% al gener.
Les exportacions a Ponent i el Pirineu cauen un 10,3% al gener
Societat
Lleida és la demarcació catalana que registra una major davallada, després de Barcelona
ARA A PORTADA
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, nou delegat del Govern espanyol a Catalunya en substitució de Carlos Prieto Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
17 de març de 2021 a
les 20:17
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
-
Societat Els pagesos de Ponent es formen per combatre la plaga de conills
-
Societat
El Suprem rebutja revisar la condemna de sis anys de presó per una agressió sexual a Lleida
-
Societat
La DOP Les Garrigues preveu produir la meitat del previst de quilos d’olives per la falta de pluges
