L'home que va disparar un gos i el va abandonar en un contenidor a Balaguer podria enfrontar-se a un any i mig de presó d'acord amb el Codi Penal, que tipifica el maltractament animal amb penes de fins a 18 mesos.
El gos que va ser tirotejat a la cara i abandonat posteriorment dins d'un sac en un contenidor de Balaguer ha perdut un ull. La gravetat de les ferides de l'animal, que va ser trobat per un veí de Balaguer el passat divendres tal com va avançar NacióLleida, ha obligat els veterinaris de la clínica lleidatana on es troba a extirpar-li l'ull esquerre. A Noah, que així es diu el gos, també se li ha tret part dels perdigons que se li van incrustar a la cara després del tret.
Aquest cas de maltractament ha generat una onada d'indignació a les xarxes socials i entre les protectores d'animals, que demanen un càstig sever per al responsable d'aquest atac, que segons la Guàrdia Civil, podria ser el seu amo. Les forces policials han fet una crida per localitzar l'autor d'aquests fets, que encara no s'ha trobat. Tot i això, es creu que podria ser un caçador pel fet que l'animal tenia perdigons a la cara i que Noah és una raça de gos que s'utilitza habitualment per caçar.
L'home que va tirotejar el seu gos podria ser condemnat a un any i mig de presó
A l'animal se li ha hagut d'extirpar l'ull esquerre
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de novembre de 2015 a les 19:00
Actualitzat el 26 de novembre de 2015 a les 19:19
Et pot interessar
-
Societat Tàrrega obre una nova estació d'autobusos connectada amb el tren
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Menys robatoris i més seguretat: així actuen els Mossos al món rural