Aquest Consell és l'òrgan consultiu de l’IEI que s’encarrega de formular les propostes organitzatives. Està integrat per 36 membres vinculats al món de les ciències, de les arts i de les lletres.
Els estatuts determinen que, cada dos anys, la meitat dels seus integrants es renoven per acord de Ple de la Diputació, que en aquest cas va ser el passat divendres, 20 de juliol.
Els noms dels nous consellers i conselleres són: Hug Banyeres Baltasar, Joan Bellmunt Figueres, Carme Benet Pelegrí, Joan Busqueta Riu, Jaume Cuadrench Bertran, Enric Figueres Francés, Manel Gimeno Llarden, Blanca Gonzalez Vila, Antoni Lacasa Ruíz, Joanpere Massana Blanch, Rafael Molina Fernandez, Jèp Montoya Parra, Lluís Obiols Perearnau, German París Leza, Núria Regí Olesti, Miquel Sabaté Navarro, Lluís Sanfeliu Domènech, i Josep Varela Serra.
L’IEI renova el seu Consell General amb la incorporació de 18 nous consellers
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha presidit aquest dijous la reunió del Consell General de la Fundació Pública Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), on s’ha procedit al nomenament de 18 nous consellers de manera que, amb aquesta nova composició, s’aconsegueix una àmplia representació territorial en el si d’aquest òrgan.
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juliol de 2012 a
les 17:22
Et pot interessar
-
Societat Confirmada la pena de 3,5 anys de presó per a dos homes acusats d'agredir-ne un altre a Lleida
-
Societat
L’atur creix fins al 7,3% en el primer trimestre a Lleida amb 9.200 desocupats més
-
Societat La PAH de Lleida exigeix que els pisos de la Sareb passin a la mesa d'emergència
-
Societat
Una pilota, mil vincles
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 25 i 26 d'abril
-
Societat
Sorigué, Dragados i Romero Polo construiran el nou centre comercial de Lleida
