[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4JUTouG1zjc[/youtube]
La Fundació per l'Assessorament i Acció en Defensa dels Animals (FAADA) ha gravat un vídeo per donar a conèixer que s'amaga darrere l'ús d'animals al món de la publicitat, la televisió i el cinema.
La peça, titulada "El càsting més bèstia", comença amb una escena on es veuen diferents nens disfressats jugant, sense preocupacions. La imatge d'innocència dura poc. A continuació apareixen els seus pares i l'equip de rodatge els explica les condicions de gravació a les quals s'hauran de sotmetre els seus fills. "Potser el dia abans del rodatge no els donarem menjar" o "probablement els traurem les dents incisives" són algunes de les clàusules que els desgranen els encarregats del càsting.
La reacció dels pares no es fa esperar: tots ells es neguen rotundament a què els seus fills passin per aquest seguit de tràngols, que algun d'ells fins i tot considera denunciables. Doncs bé, a continuació el vídeo revela que aquestes són precisament les condicions que pateixen els animals utilitzats en el món audiovisual.
Amb aquest muntatge en forma d'experiment FAADA vol sensibilitzar la ciutadania sobre aquesta problemàtica i demana que se'n faci difusió.
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juny de 2015 a
les 19:49
Actualitzat el
04 de juny de 2015 a les
22:51
Et pot interessar
-
Societat La Segarra estrenarà al setembre un nou bus entre Guissona i Cervera
-
Societat
Ponent afronta una setmana de calor intensa i risc extrem d’incendi forestal
-
Societat
Els productors de pistatxo de Ponent reivindiquen el potencial del cultiu amb una jornada tècnica
-
Societat
La piscina de Magraners, tancada per la presència de vidres a l’aigua
-
Societat
Lleida, única demarcació on cauen les hipoteques amb un descens del 4,4%
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (II)
