El Lleida CF ha anunciat una innovadora mesura per afrontar la sanció imposada per la RFEF, que obliga a disputar dos partits a porta tancada. Per assegurar que els aficionats puguin seguir el seu equip amb la màxima emoció, el club ha arribat a un acord amb Lleida Televisió i Aspamusic Events per retransmetre els enfrontaments en una pantalla gegant situada a l'exterior de l'estadi.
Després dels incidents que van marcar els minuts finals del primer play-off contra el Ieclà, el club dirigit per Luis Pereira ha decidit realitzar un important esforç econòmic per complir amb la sanció i oferir una experiència única als seguidors. El cost total de la instal·lació de la pantalla i del sistema tècnic necessari per a la transmissió anirà íntegrament a càrrec del Lleida CF.
Els partits seran emesos en directe per Lleida Televisió el dissabte 7 de setembre i el dissabte 14 de setembre a les 19.30 hores. El primer enfrontament serà contra l'Atlético Balear i el segon contra el Cornellà. Aquesta iniciativa busca mantenir l'esperit competitiu i la connexió amb els aficionats durant aquest període de sanció.
El Lleida CF instal·larà una pantalla gegant per seguir els partits a porta tancada
Els aficionats podran seguir els enfrontaments en directe a través de Lleida Televisió i d’una pantalla instal·lada a l’exterior de l’estadi
- Escut del Lleida FC
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’agost de 2024 a
les 11:40
Actualitzat el
23 d’agost de 2024 a les
11:58
Et pot interessar
-
Societat
Lleida busca la veu jove de la Festa Major 2026
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Lleida: 7 i 8 de febrer
-
Societat Menys papers i més camp: Unió de Pagesos planta cara a la burocràcia
-
Societat
Raimat, símbol del deteriorament ferroviari: més de 20 anys amb limitació de velocitat
-
Societat Les vendes de carn de senglar s’ensorren i el sector entra en aturada indefinida
-
Societat
La PAH denuncia l'expulsió d'una dona del pis on viu tot i no tenir cap desnonament previst
