El Lleida CF ha anunciat una innovadora mesura per afrontar la sanció imposada per la RFEF, que obliga a disputar dos partits a porta tancada. Per assegurar que els aficionats puguin seguir el seu equip amb la màxima emoció, el club ha arribat a un acord amb Lleida Televisió i Aspamusic Events per retransmetre els enfrontaments en una pantalla gegant situada a l'exterior de l'estadi.
Després dels incidents que van marcar els minuts finals del primer play-off contra el Ieclà, el club dirigit per Luis Pereira ha decidit realitzar un important esforç econòmic per complir amb la sanció i oferir una experiència única als seguidors. El cost total de la instal·lació de la pantalla i del sistema tècnic necessari per a la transmissió anirà íntegrament a càrrec del Lleida CF.
Els partits seran emesos en directe per Lleida Televisió el dissabte 7 de setembre i el dissabte 14 de setembre a les 19.30 hores. El primer enfrontament serà contra l'Atlético Balear i el segon contra el Cornellà. Aquesta iniciativa busca mantenir l'esperit competitiu i la connexió amb els aficionats durant aquest període de sanció.
El Lleida CF instal·larà una pantalla gegant per seguir els partits a porta tancada
Els aficionats podran seguir els enfrontaments en directe a través de Lleida Televisió i d’una pantalla instal·lada a l’exterior de l’estadi
- Escut del Lleida FC
ARA A PORTADA
-
-
La marea de professors desborda el centre de Lleida en la tercera jornada de vaga educativa Àlvar Llobet i Sotelo
-
Vaga de mestres: nou termòmetre per calibrar el conflicte amb Educació en plena ruptura sindical Gerard Mira Sánchez
-
Entre la solidaritat i la supervivència: el pols de les famílies davant la vaga de mestres Anna Mira Perich
-
Publicat el
23 d’agost de 2024 a
les 11:40
Actualitzat el
23 d’agost de 2024 a les
11:58
Et pot interessar
-
Societat
Fiscalia manté els 18 anys de presó per a l'acusat d'intentar matar la parella a Artesa de Segre
-
Societat
La Guàrdia Urbana i els Mossos doblaran els controls de seguretat al Centre Històric de Lleida
-
Societat
Albert Esteve nega el frau a la Seguretat Social, però la Fiscalia demana sis anys de presó
-
Societat
Els professors tallen l'A-2 a Soses, Lleida i Alcarràs
-
Societat
Lo Pau de Ponts: «Les festes majors són l'essència de la meva música»
-
Societat
La 37a Trobada Empresarial al Pirineu posarà el focus en la incertesa global
