La Comissió d'Hàbitat Urbà, Rural i Sostenibilitat de l'Ajuntament de Lleida ha aprovat la implantació de la recollida de residus a domicili a diversos barris de la ciutat i la renovació de bona part de la flota de camions i màquines del servei de neteja urbana.
La recollida porta a porta s'iniciarà a Lleida amb diversos plans pilot de recollida de residus domiciliària en què participaran uns 8.000 habitatges --que suposa 11.5% de la població de Lleida--, ha informat en un comunicat l'Ajuntament.
"El primer pla pilot es durà a terme en un total de 2.345 habitatges de Vila Montcada i Ciutat Jardí perquè té una baixa densitat d'habitatges i disposa de carrers i voreres amples que faciliten l'engegada d'aquesta iniciativa", ha explicat el tinent d'alcalde i regidor d'Hàbitat Urbà, Rural i Sostenibilitat, Félix Larrosa.
Lleida implanta la recollida d'escombraries a domicili
Societat
El consistori intervindrà en diversos barris de la ciutat es renovarà bona part de la flota de camions i màquines del servei de neteja urbana
ARA A PORTADA
-
-
Societat Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics Redacció
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Successos Detingut per conduir una excavadora ebri i sense carnet pels carrers de Pardinyes Redacció
Publicat el
17 de febrer de 2018 a
les 18:14
Actualitzat el
17 de febrer de 2018 a les
18:18
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
